در آئینی 18 تعاونی منتخب یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان معرفی و تجلیل شدند.

اسامی منتخبین یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر گلستان

منتخبین یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان پیش از ظهر امروز با حضور کارآفرینان و تعاونگران استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش گلستان 24، منتخبین این جشنواره در گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، خدماتی، حمل و نقل، تامین نیاز مصرف کنندگان و مرزنشینان حائز رتبه برتر شدند.

همچنین تعاونی‌های اعتبار، مسکن، عمران، اتحادیه‌ها، زنان، دانش‌بنیان، اتاق تعاون، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی و دهیاری در جایگاه منتخبین قرار گرفتند.

رمضان ساوری از تعاونی لاله گلستان، مهدی صادقی از تعاونی فراگیر اینچه‌برون، فرامرز کاظم‌نژاد از تعاونی شن و ماسه 114 و سیدهاشم حسینی از تعاونی خبازان امید مینودشت تجلیل شدند.

زلیخا عادلی از تعاونی گل‌نگار ترکمن، عدنان نیک‌نام از تعاونی خدماتی سینا، سیدقاسم حسینی از تعاونی کامیونداران کردکوی و بهمن ایری از تعاونی مصرف فرهنگیان مورد تجلیل قرار گرفتند.

دوست محمد یاپنگ‌غراوی از تعاونی مرزنشینان مراوه‌تپه، ابوالقاسم سعیدی از تعاونی اعتبار فرهنگیان علی‌آبادکتول و رضا محمودی از تعاونی مسکن مهر آزادشهر نیز از جمله منتخبان جشنواره تعاونی‌های برتر گلستان معرفی شدند.

عبدالرحمان صوفی‌زاده از تعاونی شایا بتن گلستان، سیدمحمود حسینی از تعاونی حمل و نقل بار استان، آرزو حاجی‌لی‌دوجی از تعاونی صنایع دستی ابریشم طلایی بانوان مراوه‌تپه، شاه محمد شیری از تعاونی آق‌آلتین شیمی، محمد بردی توکلی از اتاق تعاون استان، مصیب جلالی از بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی و امید میرزایی از دهیاری بخش مرکزی در جشنواره تعاونی‌های استان گلستان حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش فارس، در این جشنواره پنج تعاونی از شهرستان گرگان، دو تعاونی از شهرستان گنبدکاووس، دو تعاونی از شهرستان مراوه‌تپه و دو تعاونی از شهرستان کلاله حائز رتبه شدند و از شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، علی‌آبادکتول و آزادشهر هر کدام یک تعاونی رتبه برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار