آئین تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان با حضور مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در محل فرمانداری این شرستان برگزار شد.

آئین تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، طی حکمی از سوی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان علی تقی پور به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان منصوب و از تلاشهای آقای رحمت اله بای سرپرست سابق این اداره تقدیر شد.

رامیان در بخش صنعت و معدن ضعیف است

حسینقلی قوانلو مدیرکل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان رامیان ضمن تشکر از زحمات رحمت اله بای سرپرست سابق اداره صنعت و معدن این شهرستان آرزوی توفیق برای علی تقی پور رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان کرد.

وی با بیان اینکه این شهرستان در بخش صنعت و معدن ضعیف است، گفت: باید غیراز بخش بازار، صنعت و معدن شهرستان رامیان جدی گرفته شود .

وی با اشاره به اینکه 40درصد تولید ناخالص داخلی کشور دست اداره صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد: موفقیت شهرستان در موفقیت اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان است و اهمیت آن باعث اشتغال و آرامش در بازار می شود.

وی از خرید ساختمان اداره صنعت و معدن دو شهرستان رامیان و آق قلا در سال آینده خبر داد.

قوانلوبا تاکید براتحادیه آرد و نان شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: در ساماندهی آرد و نان و ساماندهی فاقدین جواز کسب اهتمام لازم را داشته باشد.

معادن شهرستان رامیان نیازمند توجه مسئولین

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان  یکی از محورهای توسعه شهرستان رامیان را معادن موجود دانست گفت: این بخش نیازمند توجه بیشتر مسئولین صنعت و معدن می باشد.

وی با اشاره به اینکه معادن، ظرفیت ایجاد اشتغال بیشتری برای جوانان دارد، افزود: با توجه به این بخش می توان تا حدودی مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کرد ضمن اینکه توسعه صنعتی بویژه در حوزه شهرک صنعتی رامیان می تواند اشتغال پایدار در سطح شهرستان ایجاد نماید.

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار