یادداشتی به قلم مهدی محمدی:

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطلبی را با عنوان «از وعده ایرباس جز «نمایش گشایش» چیزی گیر مردم نمی آید» در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

از وعده ایرباس جز «نمایش گشایش» چیزی گیر مردم نمی آید

به گزارش گلستان24، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطلبی را با عنوان «از وعده ایرباس جز «نمایش گشایش» چیزی گیر مردم نمی آید» در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.
وی نوشت:

ایرباس امروز اعلام کرده از امریکا مجوز گرفته به ایران هواپیما بفروشد. این یعنی ملت خیالشان جمع باشد تا شب انتخابات جز "نمایش گشایش" چیزی گیرشان نخواهد آمد. دولت برای آنکه برجام را از بحران دستاورد بیرون بکشد مجبور است کاری بکند. کم زحمت ترین کار این است که چند هواپیما وارد کشور شود با این هدف که مردم گمان کنند برجام "در حال نتیجه دادن" است و تنها کاری که باید بکنند این است که به دولت روحانی وقت بدهند. شنیدم حتی از برخی هنرمندان خواسته اند دوره بیفتند و از مردم بخواهند باز هم به روحانی "وقت بدهند." به طور کلی تئوری این است که وعده جای کار را بگیرد با این امید که از این ستون تا آن ستون فرج است و تا موقع "نقد کردن وعده ها" برسد می توان بهانه ای جدید جفت وجور کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار