سید علی مهاجر در جمع خبرنگاران عنوان کرد :

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: برای اولین با در استان گلستان یادواره شهدای محراب در روز یکشنبه 4 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گرگان برگزار خواهد شد.

اجرای 313 عنوان برنامه در هفته دفاع / یادواره شهداء محراب برای اولین بار در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در جمع خبرنگاران گلستان ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهارکرد: امسال 313 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در گرگان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با حال و هوای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان عجین شده و یاد و نام شهداء در برنامه های امسال به صورت وِژه ای پرداخته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس اجرای تور رسانه ای بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در گرگان است.

وی در ادامه با اشاره به همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در گرگان اذعان داشت: برنامه های امسال با ویژگی اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر توان داخلی با شعار ما تا آخر ایستاده ایم اجرا خواهد شد.

مهاجر در ادامه اذعان داشت: استکبار جهانی تا قبل از 31 شهریور 6 مرحله اقدام خبیثانه بر علیه ایران انجام داد و پس از آن اقدام نظامی بر علیه ایران انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای درون مدرسه ای در گرگان ، گفت: برنامه ریزی شده است تا با همکاری آموزش و پرورش در 44 مدرسه یادواره شهدای برگزار شد و در این برنامه از خاطرات شهدای دانش آموز برای دانش اموزان گفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان به 60 تیمی که با ظرفیت نیروی مسلح و ادارات برای سرکشی از خانواده شهداء ایجاد شده اشاره کرد و افزود: به برکت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان فرصتی ایجاد شده است تا با خانواده 1400 شهید گرگان دیدار انجام شود و ضمن دعوت از این خانواده ها برای شرکت در اجلاسیه نظر این عزیزان برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه گرفته می شود.

وی تصریح کرد: برای اولین با در استان گلستان یادواره شهدای محراب در روز یکشنبه 4 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار