کنسرت زانیار خسروی در حالی در گرگان لغو شد که این خواننده در هفته اخیر به شدت از اداره کل ارشاد گلستان به دلیل دروغگویی در خصوص دلیل لغو کنسرتش و بازی با آبروی هنری اش انتقاد کرد و پیگیری از طریق مراجع قضایی را حق خود دانست .

بازتاب وسیع کشوری لغو کنسرت در گرگان / نکات مهم در تداوم بستر عدالت خواهی

به گزارش گلستان24، کنسرت زانیار خسروی در حالی در گرگان لغو شد که این خواننده در هفته اخیر به شدت از اداره کل ارشاد گلستان به دلیل دروغگویی در خصوص دلیل لغو کنسرتش و بازی با آبروی هنری اش انتقاد کرد و پیگیری از طریق مراجع قضایی را حق خود دانست .

آنچه که مشخص است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و مدیر کل روحانی اش قصد ندارند واقعیت لغو کنسرت زانیار خسروی که همان تحصن جانباز عدالت خواه گلستانی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان بود را بازگو کنند و سعی دارند، به دلیل فرار از پاسخگویی به دولت کنسرت محور ، هزینه این خسارت را به گردن خواننده پاپ کشور انداختند .

اما در روزهای گذشته خبر لغو کنسرت زانیار خسروی در استانهای مختلف کشور و رسانه های مختلف چپ و راست سر و صدای زیادی بپا کرد . حزب الله مشهد با شگفتی در خصوص لغو کنسرت زانیار خسروی در گرگان سخن می گویند .

آنها معتقدند که اگر ورود نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یعنی آیت الله علم الهدی نبود بر هم زدن کنسرت ها در جوار علی بن موسی الرضا (ع) غیر ممکن بود و تحصن های چندین باره ما جواب نمی داد اما چطور یک جانباز عدالت خواه توانست چنین کاری بزرگی بکند ، متعجبیم .

از سوی دیگر شاهدیم که برای اولین بار در شهر مقدس قم که پایتخت مذهبی جهان اسلام می باشد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اش ، کنسرت برگزار می شود که با مخالفت شدید مراجع عظام تقلید مواجه شد اما نتوانستند آن را لغو کنند اما لغو کنسرت در گرگان باعث شد تا برخی طلبه های حزب اللهی قم و تهران نیز به بزرگی کاری که در گرگان صورت گرفت غبطه بخورند .

نیک می دانیم که برای دولت تدبیر و امید برگزاری کنسرت از آوردن نان شب سر سفره هم واجب تر است و بارها گفته ایم اگر دهها مشکل و معضل اعم از بیکاری ، گرانی ، رکود ، تعطیلی کارخانه ها ، تورم ، فساد و فحشا ، فیش های نجومی ، مواد مخدر ، بدحجابی ، قاچاق و ... درکشور باشد باز دولت بر برگزاری کنسرت اصرار دارد و بزرگی کار جانباز گلستانی در این جهت ارزیابی می شود.

اما دو موضوع در ادامه این تحصن باید نمود و نمو پیدا کند :

اولا ؛ اینکه شاخه رسانه های انقلابی استان گلستان در این قضیه خوب پای کار آمدند و توانستند با القای بحق خواسته این جانباز بسترسازی مناسبی برای پذیرش عمومی در جامعه ایجاد و افکار را اقناع کنند بطوریکه بر خی از روحانیون دوست مدیر کل ارشاد گلستان و حتی همفکر وی زبان به انتقاد از عملکرد و مصاحبه اش بعد از لغو کنسرت گشودند و از لحن تند و زبان تیز مدیر کل ارشاد گلستان گلایه مندند .

این کار یعنی آماده سازی جامعه و افکار عمومی برای پذیرش یک امر ، کاری مهم است  و در اینجا هم از تلاش رسانه ها نباید غافل شد .

ثانیا ؛ تداوم حرکت عدالت خواهانه در قالب یک بستر تشکیلاتی که بتواند خواسته های مهمتر و اولویت دارتر جریان انقلابی و خواسته های مقام معظم رهبری در استان گلستان را راهبری کند ، تشکلی که مردمی بوده و به هیچ نهاد و جناحی وابسته نباشد و بر محور عدالت خواهی استوار باشد و نتیجه اش عاید مردم شود و دست ارباب قدرت و ثروت را از بیت المال و جامعه مسلمین کوتاه کند .

بنظر می رسد راه حزب الله در استان گلستان با توجه به فضای مدیریتی استان و حضور نماینده ولی فقیه اصلاح طلب ، طریقی سخت و ناهموار خواهد بود اما بزرگی کار حزب الله پیروز شدن در سختیها با غلبه بر کاستیهاست و و وعده خداوند را نباید فراموش کرد که "فان حزب الله هم الغالبون" .


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار