این افراد برای اینکه فرهاد شیبک کنار نرود و با عباسی ائتلاف نکند خیلی زحمت کشیدند و تا آخر در کنار شیبک ماندند و وعده های زیادی نیز پیشنهاد دادند .

پشت صحنه یک انتصاب در فرمانداری گنبد کاووس

به گزارش گلستان 24 به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ حدود دو ماهی از انتصاب فرهاد شیبک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس می گذرد . فرهاد شیبک همان مهندس جوانی است که در سالهای نه چندان دور در دهه هشتاد رفت آمدهایی خوبی با مراکز مهم و حساس مرکز استان مخصوصا بسیج مهندسین داشت چون او دارای تحصیلات مهندسی کشاورزی است .

اما فرهاد شیبک که فرزند شهید است و پتانسیل بالایی در برقراری روابط اجتماعی داشت توانست کم کم مدارج ترقی راطی نماید و به عنوان بخشدار داشلی برون در دوره محمود احمدی نژاد فعالیت کند و انصافا مردم نیز از عملکرد او رضایت داشتند .

بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی او را به لحاظ خط مشی و گرایش سیاسی اصولگرا می دانند و بنظر می رسد این احتمال تا حدودی نیز درست باشد اما چه شد که او در دولت تدبیر و امید به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبد کاووس دومین شهر مهم استان منصوب شد.

فرهاد شیبک کاندیدای نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه گنبد کاووس شد ، البته او در دوره قبل یعنی در سال 90 هم نیم نگاهی به کرسی مجلس داشت اما سن کم و کمبود تجربه باعث شده بود تا با ائتلاف اصولگرایان گنبد ، سلیمان عباسی را به مجلس بفرستند .


اما در اسفند 94 فرهاد  شیبک توپ پری بود که آمده بود برای عرض اندام و به هیچ قیمتی هم کنار نمی رفت ، هر چقدر اصولگرایان با او نشستند و از انصراف به نفع سلیمان عباسی گفتند او قبول نکرد و همواره خود را در نقش یک مدعی و بلکه بالاتر به عنوان منتخب مردم گنبد مشاهده می کرد.

اما پشت صحنه عجیب حمایت برخی اصلاح طلبان و وابستگان به دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان وامام جمعه گرگان همچون رضا جعفری مسئول دفتر و علی چوپانی فعال اقتصادی و میلیاردر گنبدی  از فرهاد شیبک بود .

این افراد برای اینکه فرهاد شیبک کنار نرود و با عباسی ائتلاف نکند خیلی زحمت کشیدند و تا آخر در کنار شیبک ماندند و وعده های زیادی نیز پیشنهاد دادند .

فرهاد شیبک ماند و رای نیاورد و سلیمان عباسی هم شکست سختی خورد و نهایتا قره جه طیار نامزد یاشولی های گنبد به مجلس رفت اما لبخند رضایت بر لبان رضا جعفری و چوپانی و سایر اصلاح طلبان گنبدی ماند که با حفظ شیبک در جمع کاندیداها ائتلاف اصولگرایان را شکستند و مهندسی خوبی در شرق استان انجام دادند.


در این بین ناگهان در ماه گذشته شاهد بودیم که فرهاد شیبک معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبد می شود و ناخودآگاه ذهن مان بدون اینکه بخواهد دنبال دلیلی بگردد متوجه رضا جعفری مسئول دفتر پرقدرت نماینده ولی فقیه در استان می شود که این روزها در جابجایی مهره ها در استان نقش کلیدی را ایفا می کند .

بالاخره خیلی ها اعم از اصلاح طلب و اصولگرا دنبال جاه و مقام و منصب هستند و شاید فی نفسه بد هم نباشد اما امیدواریم شیبک به هیچ گروه و گرایشی وابسته نشود و همچنان راه پرافتخار پدرش را ادامه دهد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

  • فاطمه
    0

    امیدواریم آقای شیبک مثل پدرش مومن وانقلابی باشدوگوش به فرمان رهبرعزیزمون

آخرین اخبار