نمایشگاه بهاره امسال فقط در دو شهرستان استان برپا خواهد شد.

محرومیت شهرهای استان از نمایشگاه بهاره

 به گزارش گلستان 24، مردم استان گلستان امسال برای تهیه کالاهایی نظیر گوشت، شیرینی، انواع موادغذایی و پروتئینی، پوشاک و کالاهای مربوط به شب عید ، دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت.

در بعضی از شهرهای استان در سالیان گذشته نمایشگاه بهاره برپا می شد و خرید برای عامه مردم بسیار سخت بود .اما بحمدالله ، امسال دیگر با این مشکل مواجه نخواهند شد.

زیرا حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه فروش بهاره دردو شهر گرگان و گنبد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ 10 اسفند ماه کار خود را آغاز و تا 16 اسفند ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد.
در این نمایشگاه، کالاهایی نظیر گوشت، شیرینی، انواع موادغذایی و پروتئینی، پوشاک و کالاهای مربوط به شب عید در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

به همین دلیل دیگر سختی خرید مایحتاج عید امسال برداشته شده و نیازی نیست که با طی مسافت کمی به نمایشگاه بهاره برویم .

دیگر به جای اینکه با ازدحام جمعیت شهر و روستای خودمان در نمایشگاه مواجه شویم ، با ازدحام جمعیت شهرها و روستاهای فراوان دیگر روبرو می شویم .

و کمی هم دورتر از شهرو روستای خودمان باید برویم .البته قابل ذکر است که این نمایشگاه بهاره ، مختص قشر مستضعف نیست زیرا ممکن است پول کرایه ماشین نداشته باشند که برای خرید بهاره به گنبد یا گرگان بروند. این نمایشگاه مختص اقشار پر درآمد شهرهای دیگر است تا به راحتی و با ماشین های شخصی خود ، از تخفیف ویژه کالاهای مورد نیاز خانواده در این نمایشگاه ها بهره مند شوند./اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار