در باب ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد؛

ساخت و سازهای غیر مجاز روستای زیارت واقع در جنوب شهر گرگان باعث سفر معاون دادستان کشور به گلستان شد.

سفر معاون دادستان کشور به گلستان + عکس

به گزارش گلستان24 به نقل از کاسب امین؛ "محمدجواد حشمتی" معاون دادستان کشور در یک سفر کاری به استان گلستان سفر کرد و پس از اطلاع رسانی های متعدد در باب ساخت و ساز های غیر مجاز در روستای زیارت واقع در جنوب شهر گرگان، این مقام مسئول قضایی را به همراه مسئولان قضایی استان را به این روستا، باز کرده است.

بر اساس این گزارش، در این بازدید کاری دادستان مرکز استان، مهندس مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و اعضای دبیرخانه ستاد پیشگیری از ساخت وساز غیر مجاز ومقابله با زمین خواری استانداری گلستان حضور داشتند و آخرین مباحث و روند پیگیری با بحث زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز را به معاون دادستان کشور اعلام و منتقل کردند.

گفتنی است، روستای زیارت در جنوب شهر گرگان واقع شده است و به عنوان روستای نمونه گردشگری در کشور و گلستان محسوب میگردد که با دارا بودن آب و هوایی بسیار بکر و مطبوع، محلی برای ساخت و ساز های غیر مجاز و زمین خواران شده است و محیط آرام و بکر این منطقه را تخریب کنند.

امید است مسئولین کشوری و استانی در باب زمین خواری در استان به خصوص مناطق روستایی و جنگلی ورود پیدا کنند و طبق قانون با افراد متخلف برخورد نمایند.

ziyarat 1

ziyarat 2

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار