فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد اجلاسیه ۴ هزار شهید در این شهرستان گفت: تاکنون ۵۱ برنامه در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان در شهرستان گرگان اجرا شده است.

 ۵۱ برنامه اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان در شهرستان گرگان اجرا شد

به گزارش گلستان24، سرهنگ سید علی مهاجر ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با اشاره برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان گرگان 10 کمیته سازماندهی شدند و 51 برنامه اجرا شده در اجلاسیه در شهر گرگان حاصل زحمات این کمیته‌ها است.

وی افزود: بیش از 40 یادواره شهید در سطح شهر و روستا در شهرستان گرگان برگزار شده و برگزاری این یادواره ها تا روز اجلاسیه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان همچنین با بیان اینکه بیش از 30 مورد فضاسازی در راستای اجلاسیه در شهر گرگان انجام شده، به اعزام 2500 نفر از مردم و دانش آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهداء، برگزاری برنامه 30 شب مهمان شهدا در ماه مبارک رمضان در تپه نورالشهداء، همایش شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی، تجمع تاسوعای حسینی و همچنین حرکت نمادین قافله اسرا در قالب برنامه قافله عشاق از برنامه‌هایی است که در راستای اجلاسیه تا به امروز در گرگان برگزار شده است.

مهاجر با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در راستای اجلاسیه در شهرستان گرگان تصریح کرد: نمایشگاه ظهور طلیعه مقاومت، پیاده‌روی خانوادگی در سرخنکلاته گرگان، مسابقات ورزشی مانند تکواندو و تیراندازی و برنامه اسوه‌های صبر و مقاومت و تجمع بزرگ مدافعان حریم مقاومت و خانواده از برنامه‌های شاخصی بود که در راستای اجلاسیه در گرگان برگزار شده است.

وی همچنین برنامه لشگر فرشتگان، جمع آوری اسناد شهدا در قالب 188 پرونده، همایش مشق خون و نام‌گذاری پل‌های روگذر در گرگان را از برنامه‌های دیگری اعلام کرد که در راستای اجلاسیه در گرگان برگزار و به اجرا در می‌آید.

مهاجر با بیان اینکه ویژه برنامه 5 آذر در گرگان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد : در راستای این حماسه بزرگ که در گرگان رقم خورد تلاش است تا دیداری را با رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی شود و همایش میقات الصالحین در مصلای گرگان و یادواره شهدای شهرستان نیز با حضور سخنران کشوری در گرگان برگزار شود.

فرمانده سپاه گرگان نصب پرچم سر درب منازل شهدا در 18 آذرماه و همچنین برگزاری مراسمات مختلف مانند برنامه کودک و نوجوان را با حضور عمو پورنگ در گرگان را از برنامه‌هایی اعلام کرد که توسط کمیته شهرستان پشتیبانی می‌شود.

فرماندار گرگان هم در این جلسه گفت: بخش جوانان در اداره کل ورزش توجه بیشتری کرد و استعدادهای جوانان روستا در بخش ورزش دیده شود و هرچه ما در بخش ورزش توجه کنیم آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

حسینی از اقدامات اجرایی در اجلاسیه 4 هزار شهید در شهرستان قدردانی کرد و افزود: از همه ظرفیت‌های اداری برای اجلاسیه استفاده کرد و این حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری تاکید دارند یک پدافند غیرعامل در مقابل بحران‌های اقتصادی است.

فرماندار گرگان تصریح کرد:  نگاه به سرمایه گذار باید تغییر کند و همه قد باید از بخش خصوصی حمایت کرد  و دستگاه هائی که رویکرد زیرساختی دارند، شرایط ورود سرمایه‌گذار را در مرکز استان تسهیل کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار