واکنش حجت الاسلام علیرضا پناهیان نسبت به هتاکی های به عمل آمده

مشاور عالی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:عده ای راه می افتند به اسم تریبون آزاد در دانشگاه ها علیه مدافعین حرم بدگویی می کنند بی آنکه بدانند اگر آنها نبودند ما هم درآسایش نبودیم .

به اسم تریبون آزاد در دانشگاه ها علیه مدافعین حرم بدگویی می کنند / انتقاد از شهدای مدافع حرم خواست دشمن است به اسم دانشگاه

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان مشاور عالی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با این پایگاه خبری در واکنش به هتاکی های به عمل آمده در ماجرای تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: اگر تا دیروز دست شهدای جنگ تحمیلی را می‌بوسیدیم، امروز باید قدم های شهدای مدافع حرم را ببوسیم.

علیرضا پناهیان

حجت الاسلام چناهیان با اشاره به اینکه باید در مقابل هجمه به شهدای مدافع حرم مقابله کنیم تصریح کرد: حال عده ای راه می افتند به اسم تریبون آزاد در دانشگاه ها علیه این مدافعین بدگویی می کنند بی آنکه بدانند اگر شهدای حرم نبودند ما هم در امنیت و آسایش نبودیم .

وی خاطرنشان ساخت : شهدای حرم الهی فرزندانشان را تنها گذاشته اند و با اسلام آمریکایی می جنگند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد : مدافعین حرم برای عاشورایی ماندن جامعه مبارزه می کنند. اگر دست شهدای جنگ تحمیلی را می‌بوسیدیم باید امروز قدم های شهدای مدافع حرم را ببوسیم؛ چون ارزش این شهدا والا تر از این‌ها است.

پناهیان اضافه کرد: جای اینکه برویم مثل پروانه دور شهدای حرم بگردیم از آنها انتقاد می کنیم که این خواست دشمن است آنهم به اسم دانشگاه!

مشاور عالی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: ولی آن‌ها (شهدای مدافع حرم) در مقابل اسلام لیبرال مقابله می‌کنند و ما هم باید حامی آنها در این راه باشیم و با این هجمه ها مقابله کنیم.

گفتنی است هفته گذشته در مراسمی که تحت عنوان تریبون آزاد از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد ، نسبت به مقام علمای اسلام و شهدای مدافع حرم سخنان بسیار زشتی بیان شد .

انتهایی پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار