سید قربان سیاه بالایی:

با توجه به این که آقای خاکی از رزمندگان و فرماندهان گردان در جنگ تحمیلی هستند، این برخورد در واقع برخورد با جامعه ایثارگران بود و با شخص آقای خاکی برخورد نشد.

جابجایی آقای خاکی برخورد با جامعه ایثارگران بود/ سید علی طاهری یکی از پاکترین نمایندگان هشت سال اخیر است

 سید قربان سیاه بالایی، فرمانده سابق سپاه گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که جابجایی در دولت ها از حقوق  مقامات بالا دست است، افزود: با توجه به شعار این دولت که "تدبیر و امید" است، به نظر می رسد در مورد موضوع جابجایی آقای خاکی بی تدبیری کردند. با این کار، خیلی ها را نا امید کردند. در این موقعیت حساس بین دو انتخابات، سابقه ندارد که این گونه یک فرماندار را یک شبه جابجا کرده و فردای آن برای وی تودیع و معارفه بگذارند.

وی با تاکید بر این که این کار، کار درستی نبود، ادامه داد: زیرا در ذهن عده کثیری از مردم شائبه به ایجاد کردند. امام علی (ع) می فرمایند خود را در موضع تهمت قرار ندهید، اما دقیقأ این کار صورت گرفته است. با این اقدام هر کس می تواند هر برداشتی که می خواهد داشته باشد و شاید منجر به تهمت هم بشود. این کار بسیار اشتباه بود. می شد این جابجایی بعد از مرحله دوم انتخابات صورت بگیرد.

 

سید قربان سیاه بالایی خاکی طاهری

 

سیاه بالایی عنوان کرد: با توجه به این که آقای خاکی از رزمندگان و فرماندهان گردان در جنگ تحمیلی هستند، این برخورد در واقع برخورد با جامعه ایثارگران بود و با شخص آقای خاکی برخورد نشد. ما که خودمان نیز از جامعه ایثارگران هستیم، به این برخورد با آقای خاکی معترضیم.

 

سید قربان سیاه بالایی خاکی طاهری

 

فرمانده سابق سپاه گرگان، درباره دکتر سید علی طاهری نیز گفت: آقای طاهری یکی از پاک ترین نمایندگانی بود که در این هشت سال دیدیم. ایشان در مجلس شورای اسلامی بسیار فعال بود و در کمیسیون فرهنگی نیز بسیار زحمت کشید. یکی از بهترین نمایندگانی بود که همواره نظرات خود را شفاف بیان می کرد و هیچ گاه دو پهلو حرف نمیزد. حتی در بحث موضع گیری های خود در مورد ولایت فقیه نیز، موضوع خود را شفاف و صریح بیان می کرد. هر کجا که نیاز بود از ولایت فقیه دفاع شود، ایشان بی پروا دفاع می کرد.

وی اظهار کرد: موضع گیری های سید علی طاهری کاملا روشن است. ایشان در مباحث مهم استانی خصوصا در بحث پتروشیمی بسیار پیگیر بوده و هستند. برخی بهانه های مختلفی می آورند تا پتروشیمی در استان پا نگیرد.  اما به امید خدا و با پیگیری های اقای طاهری این موضوع انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار