فراخوان عمومی بازنشستگان نیروهای مسلح گلستان:

انتخابات هیئت تعیین نمایندگان بازنشستگان نیروهای مسلح استان گلستان جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره دوشنبه 10 آبان در حسینیه سیستانیها برگزار می شود.

دوشنبه 10 آبان در حسینیه سیستانیها برگزار می شود / انتخابات تعیین نمایندگان بازنشستگان نیروهای مسلح گلستانی جهت انتخاب هیئت مدیره

به گزارش گلستان24، شرکت تعاونی رفاه بازنشستگان نیروهای مسلح استان گلستان حدود 2800 نفر عضو دارد که از بهمن ماه سال 1387 در استان گلستان به ثبت رسیده است .

این شرکت بعد از تاسیس تا کنون مجمع عمومی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره نداشته و بعد از 8 سال برای اولین بار است که این جلسه برگزار می شود .

فراخوان عمومی

نحوه انتخابات این شرکت تعاونی به این صورت است که ابتدا اعضای مجمع عمومی تعداد 51 نفر را به عنوان نمایندگان بازنشستگان سهامدار انتخاب می کنند و در ادامه این 51 نفر نماینده سهامداران ، تعداد 5 نفر را به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت انتخاب می کنند .

همچنین 5 عضو هیئت مدیره جدید ، یک نفر نیز به عنوان مدیر عامل شرکت به منظور پیگیری امورات اجرایی شرکت انتخاب می کنند .

طبق این فراخوان کلیه سهامداران عضو شرکت تعاونی رفاه بازنشستگان نیروهای مسلح استان گلستان می توانند ساعت 8 صبح روز دوشنبه 10 آبان به حسینیه سیستانیها واقع در بلوار کمربندی گرگان جنب شهرک حافظ مراجعه کنند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار