سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24 به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان، نجیب‌الله تاری در جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان گرگان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان گلستان مراسم راهپیمایی انجام می‌شود و قبل از این روز استکبارستیزی ۲۰ برنامه برای هماهنگی هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

 ۱۳ آبان

وی با بیان اینکه مراسم روز ۱۳ آبان روز پنجشنبه در استان برگزار می‌شود، افزود: کارهای تبلیغاتی و فضاسازی در حال انجام است و روز چهارشنبه در مدارس زنگ مقاومت و استکبارستیزی نواخته می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: ملت ایران استکبار را سرمنشاء همه مشکلات مسلمان به‌ویژه مشکلاتی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‎های گذشته ایجاد کرده می‌داند. استکبارستیزی جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور دارد و حقیقتی هدایت‎گر، در تاریخ انقلاب اسلامی به‌شمار می‎رود.

فرماندار گرگان هم در این جلسه گفت: هشت کمیته برای برگزاری باشکوه این مراسم مانند دانش‌آموزی، دانشجویی، تشکل‌های مردمی و غیره تشکیل شده است.

 سید عباس حسینی افزود: هشت و ۳۰ دقیقه صبح تجمع در مدارس آغاز می شود و ۹ و ۳۰ دقیقه حرکت از ابتدای خیابان شهدا در شهرداری، چهارراه شهدا، مصلی وحدت و اجرای مراسم و قطعنامه آغاز می شود.

وی تصریح کرد: هر چند روز پنجشنبه مدارس تعطیل است اما مردم و قشرهای مختلف مردم این ایام را گرامی می‌دارند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار