مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:پرچم منقوش به اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سر درب منازل شهدای استان نصب خواهد شد.

نصب پرچم منقوش به اجلاسیه 4 هزار شهید در سر درب منازل شهدای استان گلستان

به گزارش گلستان24،حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهارکرد: جشنواره استانی سرودهای حماسی، کنگره سرِّ دلبران در حوزه هنری تدارک دیده شده است همچنین برنامه هنری عرشیان برای فرشیان اجرا می‎شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از تهیه کلیپ و برنامه‎های متنوع حوزه هنری پیرامون اجلاسیه 4 هزار شهید استان خبر داد و افزود: در حوزه تکریم ایثارگران نیز بخش اعظمی از تندیس‎ها آماده شده و دیدار با خانواده شهدا در حال انجام است.

ولی‎نژاد بیان کرد: پرچم منقوش به اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سر درب منازل شهدای استان نصب خواهد شد در بخش اردویی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و کارها به نحو شایسته‎ای در حال انجام است.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی پیرامون اجلاسیه 4 هزار شهید استان گفت: برای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تمهیدات لازم پیش‎بینی شده است، تبلیغات محیطی در دو مرحله به صورت گسترده انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه یادواره شهدا در استان در حال انجام است، ابراز کرد: حدود 500 یادواره دانش‎آموزی در استان انجام می‎شود یادواره شهدای اقشار، شهدای منا و شهدای اهل‎سنت نیز در استان برگزار شد و 669 یادواره پایگاهی، روستایی، محله‎ای و منطقه‎ای در این استان برگزار می‎شود.

ولی‎نژاد گفت: دو فوق‎برنامه برای اربعین پیش‎بینی شده است زائرانی که از گلستان به کربلای معلی مشرف می‎شوند حتما نائب‎الزیاره یک شهید باشند و زائرانی که قصد دارند به صورت زمینی به کربلا بروند یک موکب در نوکنده برپا می‎شود و به آنها بسته فرهنگی اهدا می‎شود.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار