همچنان ادامه دارد... ؛

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که 2 آبان برگزار شد با حواشی قابل تأملی و در پی آن با واکنش های تندی از سوی مسئولین، مراجع تقلید، جوانان انقلابی و... همراه بود.

واکنش‎ها به هتاکی انجام شده در تریبون‎آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24، با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری۹۶ تشکل ها و گروه های دانشجویی نیز فعالیت خود را در این زمینه شروع نمودند.

از این رو 2 آبان ماه تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "رشوه ، پولشویی ، اختلاس و حقوق های نجومی" از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در محوطه دانشکده پردیس دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حدود 120 نفر از دانشجویان مخالف و موافق برگزار شد، هر یک از دانشجویان به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

photo 2016-10-23 16-28-22

اما نکته قابل توجه در این مناظره جدای از بحث و جدل سیاسی، نبود درک عمیق دانشجویان از وضع جامعه بوده و در بعضی مواقع سخنانی بر زبان می آوردند که هتاکی به ارکان نظام و مقدسات و سخنان کسانی بود که سر در آخور استکبار دارند.

این هجمه و هتاکی های صورت گرفته به انقلاب ، مقدسات، شهدای مدافع حرم و... طی چند روز گذشته با واکنش های تندی از سوی مسئولین، مراجع تقلید، جوانان انقلابی و... همراه بود که بخشی از آن را در ادامه مرور می نماییم.


در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چه میگذرد؟

پا گذاشتن روی خون شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی، امام و رهبری به اسم تریبون آزاد / مسئولین دانشگاه شفاف موضع‎گیری کنند یا انقلابی هستید یا ضد انقلاب !

در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چه می گذرد ؟ آیا آنجا دانشگاه است یا پایگاهی برای ترویج افکار ضد انقلاب و استکبار ؟ امروز با اسم تریبون آزاد و آزادی به روی خون شهدای مدافع حرم و اسلام و جمهوری اسلامی و امام و رهبری پا گذاشتند و هیچ کس صحبتی نکرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ذاکر ، صبح امروز علیرضا فرساد فعال سیاسی اصولگرا برای انجام کاری به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رفته بود و به دعوت یکی از دوستان خود در دانشگاه هنگامی که برای صرف ناهار می رود با تریبون آزاد انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برخورد می نماید. ادامه مطلب >>>


حجت الاسلام والمسلمین احمدی :

مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان باید در مورد هتاکی‎های انجام شده در تریبون آزاد پاسخگو باشند/ دستگاه‎های نظارتی و امنیتی موضوع را پیگیری نمایند

مباحث مطرح شده در تریبون آزاد در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در گرگان گواه غفلت مسئولین و کم کاری نهادهای بصیرت افزا در دانشگاه و دستگاه های فرهنگی و تشکل های سیاسی آن در ایام ماه محرم و روزهای پر ارزش تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) و عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیعات کشور و نماینده سابق مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) طی یادداشتی نسبت به هجمه و هتاکی های صورت گرفته به انقلاب ، مقدسات و شهدای مدافع حرم و ... در تریبون آزاد انجمن اسلامی دانشگاه منابع طبیعی گرگان که در روز یکشنبه مورخ 2 آبان ماه برگزار شده بود واکنش نشان داد . ادامه مطلب >>>


واکنش آیت ا.. واعظ موسوی به هتاکی های اخیر در دانشگاه گرگان؛

کسانی که به روحانیت شیعه هتاکی کردند سر در آخور استکبار دارند/ مسئولین با برخورد قاطع جلوی کج اندیشان بایستند

کسانی که سر در آخور استکبار دارند همیشه به روحانیت شیعه هتاکی می کنند و می خواهند میان مردم و روحانیت فاصله بیندازند و مزد کارهای خود را از اربابان خود می گیرند.

به گزارش گلستان ما، آیت ا... واعظ موسوی رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار دانشجو سلام با توجه به حواشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اعلام کرد: ماه محرم و صفر به عنوان نماد های دین مداری مردم همواره نقش اساسی در آگاهی بخشی به مردم داشته و روحانیت نقش موثری در آگاهی مردم داشته اند.نماد آزادی خواهی و نماد دین مداری مردم محصول تلاش روحانیت در کشورهای شیعی بوده است. ادامه مطلب >>>

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: توصیه من به آقای نورمفیدی این است که جلو این افراد که به رهبری و علما هتاکی کردند را بگیرند و به عنوان مدعی العموم علیه اینها اعلام جرم شود.

به گزارش گلستان ما ، حضرت آیت الله بطحائی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و از مراجع تقلید جهان تشیع در ارتباط با حواشی ایجاد شده در تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی وعلوم کشاورزی گرگان، اظهار کرد: شما باید یقه رییس دانشگاه را بگیرید زیرا وی باید حافظ امنیت ، عفت ، پاکدامنی دانشگاه باشد نه اینکه فقط تماشاچی باشد.

وی افزود: من به عنوان یک مرجع تقلید و عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه ؛ وزیرعلوم و ریاست دانشگاه مربوط را مسئول این اتفاق می دانم ، چطور با وزیر ورزش و ارشاد برخورد می کنید، اما از برخورد با یک رییس دانشگاه سر باز می زنید. ادامه مطلب >>>

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان حرم لیاقت دارند که از فیض شهادت بهره ببرند و از این جهت در بین مردم محبوبیت دارند و با این جار و جنجال ها که ناشی از هراس مستکبرین است، حب شهدای حرم از دل مردم بیرون نمی روند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مشاور نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران در واکنش به هتاکی های به عمل آمده به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: بیگانگان با ترفندهای تبلیغاتی خود می خواهند روحیه مقاومت مردم ایران در برابر استکبار را درهم بشکنند که متاسفانه برخی نیز در داخل کشور دانسته و ندانسته به بازوی این جریان تبدیل شده اند. مانند اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا علیه شهدای مدافع حرم در یکی از دانشگاه های کشور اتفاق افتاده است. ادامه مطلب >>>

پشت پرده برخی وقایع در گرگان که بی سابقه هم نیست چه کسانی قرار دارند و چه اهدافی را دنبال می کنند ؟!

به گزارش گلستان ما به نقل از گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نسبت به اتفاقات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و چراغانی میادین و خیابانهای شهر گرگان در ماه محرم را محکوم کردند . ادامه مطلب >>>


واکنش آیت الله سید رحیم توکل به هتاکی به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان؛

هتاکان به شهدای مدافع حرم در برابر رافت نظام دُم درآوردند/ غیرت مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان کجاست؟!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر این هتاکان در زمان طاغوت فقط می خواستند نام شاه را بر زبان بیاورند به خود می لرزیدند، شرط انصاف نیست حال که نظام با رافت با اینها برخورد کرده، دم در بیاورند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی به هتاکی های صورت گرفته نسبت به شهدای مدافع حرم و نظام و انقلاب اسلامی در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان واکنش نشان داد و گفت: آن افرادی که این نکات را بیان کردند علت جانفشانی شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق را نفهمیدند، کسانی که نظام را متهم کردند نیز خدمات گسترده آن را نفهمیدند، با این حساب، لفظ احمق هم برای این میزان از عدم درک آن هم در شرایطی که دنیا در برابر گفتمان انقلاب اسلامی زانو زده است، زیادی است. ادامه مطلب >>>


موضع صریح نهاد رهبری دانشگاه منابع طبیعی گرگان به به هتاکی به شهدا و علما؛

مسئولین در تیررس دید مردم قرار دارند/ واکنش جامعه غیرتمند و پیرو ولایت ستودنی است

دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانه ای در خصوص اتفاقات رخ داده در تریبون آزاد انجمن اسلامی دانشگاه موضع صریح خود را اعلام نمود.

به گزارش گلستان ما ، دفتر نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانیه ای در خصوص هتاکی های صورت گرفته در تریبون آزاد این دانشگاه تاکید کرد: از دانشجو انتظار نمی رفت که تفاله های اندیشه ای افراد معلول الحال و فاقد غیرت دینی و ملی در محضر دانشگاهیان مطرح کند. ادامه مطلب >>>


توسط دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل‎های اسلامی دانشگاه منابع طبیعی گرگان انجام شد؛

انکار هتاکی به ارکان نظام در تریبون آزاد دانشجویی با مغرض خواندن جوان انقلابی !

دبیر خانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص تریبون آزاد دانشگاه اطلاعیه ای صادر نمود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ، دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی اطلاعیه ای در خصوص حواشی بوجود آمده در خصوص تریبون آزاد این دانشگاه اعلام کرد: ادامه مطلب >>>


واکنش آیت الله حسینی خراسانی به هتاکی به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان؛

ابراز تاسف خبرگان از ماجرای دانشگاه منابع طبیعی گرگان / قلبم به درد آمد/ آیت الله نورمفیدی از مسئول دانشگاه پاسخ بخواهند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: آیت الله نورمفیدی باید به عنوان یک چهره سرشناس در استان گلستان، از مدیر دانشگاه پاسخ بخواهد تا این مسائل جبران شود و مورد استغفار و توبه قرار گیرند.

به گزارش گلستان ما ، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص هتاکی های به عمل آمده در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: این افراد توجه ندارند که چه می کنند چه بسا تحریک شده باشند و مسئولین باید با آنها صحبت کنند که این چه حرف هایی است زیرا این حرف ها، حرف های آمریکایی ها، اسراییلی ها و انگلیسی ها می باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری افزود: قاعدتا همه خبرگان رهبری از این ماجرا ابراز تاسف خواهند کرد. مسئولین استانی باید ریاست دانشگاه را بخواهند، باید مشخص شود که هتاکان وابسته به کجا هستند. هر کس که این صحبت ها را بشنود ناراحت می شود و من قلبم به درد آمد. هر کس که اندک ارادت و تعلقی به نظام داشته باشد خواهد گفت این سخنان در مورد شهدای مدافع حرم که با اخلاص برای دفاع از کیان تشیع در برابر خطرناک ترین دشمنان ایستاده اند، خلاف است. ادامه مطلب >>>

وزیر سابق نفت گفت:عده ای کج فهم نمی دانند که برنامه ریزی دشمن این است که جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشاند و ما مجبور شویم با داعش در تهران بجنگیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رستم قاسمی مشاور وزیر دفاع در یادواره شهدای کوی قلعه حسن گرگان اظهارکرد: اگر در سوریه نجنگیم باید در تهران بجنگیم ، عده ای کج فهم نمی دانند که برنامه ریزی دشمن این است که جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشاند و ما مجبور شویم با داعش در تهران بجنگیم. ادامه مطلب >>>


مشاور عالی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:عده ای راه می افتند به اسم تریبون آزاد در دانشگاه ها علیه مدافعین حرم بدگویی می کنند بی آنکه بدانند اگر آنها نبودند ما هم درآسایش نبودیم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان مشاور عالی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با این پایگاه خبری در واکنش به هتاکی های به عمل آمده در ماجرای تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: اگر تا دیروز دست شهدای جنگ تحمیلی را می‌بوسیدیم، امروز باید قدم های شهدای مدافع حرم را ببوسیم.

حجت الاسلام چناهیان با اشاره به اینکه باید در مقابل هجمه به شهدای مدافع حرم مقابله کنیم تصریح کرد: حال عده ای راه می افتند به اسم تریبون آزاد در دانشگاه ها علیه این مدافعین بدگویی می کنند بی آنکه بدانند اگر شهدای حرم نبودند ما هم در امنیت و آسایش نبودیم . ادامه مطلب >>>

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: خط قرمزها و عدم عبور از آنها حداقل های یک بحث علمی مناظره سیاسی و هم اندیشی دانشجویی است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در واکنش به هجمه و هتاکی به انقلاب، مقدسات و شهدای مدافع حرم از تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: به نظر بنده در این مورد 3 نکته می بایست مورد توجه قرارگیرد؛ نکته اول، ملت ما همگی می دانند که امنیت پایدار و بی نظیر کنونی کشور ما مدیون شهدای مدافع حرم است که دشمنان را در کیلومترها آن سوی مرزها زمین گیر کرده و حرم اهل بیت(ع) را از تعرض یزیدیان زمان مصون نگهداشته اند. پس هرکسی نسبت به شهدای مدافع حرم بی حرمتی کند و دل خانواده های معزز آنان را به درد آورد. ادامه مطلب >>>

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : این غلط است که در یک دانشگاه علیه دین و مدافعان حرم سخنی بگویند و در حوزه علمیه پاسخش را بدهد، باید دانشجویان بیدار و بسیج دانشجویی همان دانشگاه فوراً پاسخ این شبه افکنی ها را بدهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی استان گلستان اظهار کرد:  «امر به معروف و نهی از منکر»  و  «جهاد و دفاع» دو روی یک سکه هستند. جهاد و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بُعد خارجی امر به معروف و نهی از منکر بوده و امر به معروف و نهی از منکر نیز به معنای همان جهاد در داخل کشور است. 

دفاع از اسلام دغدغه مدافعان حرم  است

وی اظهار کرد: کسی که دغدغه اجتماع، اسلام، دین و مذهب را دارد، به مسائل روز جامعه توجه داشته و از نقاط ضعف و قوت آن بهره برداری می کند. اگر دغدغه شخص اسلام و مسلمانان باشد در مسیر رشد و تعالی اسلام و اگر دگر اندیش باشد از آن در برای مقابله با اسلام بهره می گیرد. ادامه مطلب >>>


تحلیلی بر یک تریبون آزاد پر حاشیه دانشجویی در گرگان :

کرسی آزاد اندیشی یا کرسی آزاد فحاشی ! / دانشگاه منابع طبیعی عذرخواهی کند ؛ هیچکدام از مولفه های کرسی آزاداندیشی رعایت نشد

متاسفانه هیات نظارت هم به جای اعتراف بر قصور خود و تاکید بر اصلاح آسیب های وارد شده ، بیانیه داده و طوری القا کرده که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و اصلا حرفی زده نشده است .

به گزارش گلستان ما ؛ آنچه که تحت عنوان " تریبون آزاد " از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد کرسی آزاداندیشی نبود ، بلکه " معرکه رندانه ای " بود که شاید مبانی و نحوه برگزاری آن ، چند هفته قبل در دیداری دانشجویی با یکی از " بزرگان استان " کلید زده شده و با خیال چراغ سبز جناب شان ، توسط عده ای از دانشجویان (!!) رقم خورد .

از طرفی چون کرسی آزاد اندیشی مورد تایید مقام معظم رهبری و از جمله برنامه های لازم در دانشگاه ها قلمداد می شود ، هیات نظارت دانشگاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به همراه حراست و سایر ارکان دانشگاه از این قضیه حمایت کردند اما واقعیت این است که همه اینها ملعبه میتینگی سیاسی شدند که سر در آخورهای خاص داشته و پیش بردن آن فقط در راستای اهداف دشمنان ایران اسلامی بود . ادامه مطلب >>>


سکوت معنادار نمایندگان استان گلستان در توهین به شهدای مدافع حرم و روحانیت در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

متعجبیم چرا نمایندگان استان گلستان در ماجرای تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان که در خلال آن به شهدای مدافع حرم و جامعه روحانیت توهین شد ، واکنشی نشان ندادند .

به گزارش گلستان ما ؛ نمایندگان مجلس به عنوان وکیل مردم باید به مطالبات و درخواست های آنها ترتیب اثر داده و آن موضوعات و مشکلات را پیگیری نمایند و جواب آن را به مردم بدهند .

متاسفانه در استان گلستان باب شده که وظیفه نماینده مربوط به موضوعات عینی و فیزیکی مثل تامین شغل و ساختن جاده و دادن پول برای ساختن سالن  است و بدتر اینکه مشکلات استان در مقولات کلانی چون بیکاری و گرانی خلاصه شده و راه فراری نیز برای نمایندگان جدید باز کرده که این موضوعات کشوری است و از بالا باید حل شود .

در حالی که توهین به شعائر دینی و مقدسات جامعه اخلاق مدار و شهادت پرور خود نیز گناهی نابخشودنی است و جفایی است که در حق مردم صورت گرفته و یک نماینده بایستی برای دفاع از این ظلم که در حقوق مردم شده، ورود کند. ادامه مطلب >>>


حضور ما در سوریه به دستور پیامبر(ص) می باشد

محکومیت اهانت به روحانیت و شهدای حرم توسط معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور / دیلم:مسئولین فرهنگی دانشگاه ها باید پاسخگو باشند

معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت :عملکرد ده ساله مسئولین فرهنگی دانشگاه های گلستان را به نقد بکشید تا معلوم شود ریشه این اتفاقات ،ضعف و عدم وجود برنامه کوتاه و بلند مدت برای دانشجویان در محیط دانشگاهی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کمالان نیوز ؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در مراسم گرامیداشت استواردوم شهید حسن دیلم کتولی در زینبیه روستای محمدآبادکتول با اشاره به آیات و روایات درباره شفاعت  اظهارداشت:انبیاء ، علما و شهدا شفعیان روز قیامت هستند.

وی خاطرنشان کرد:شهدا چون با خدا معامله کردند و به دنبال انجام تکلیف و رضایت الهی بودند به برترین کامیابی ،عظیم ترین فوز ،رفیع ترین مرتب و گرانمایه ترین درجه که رسیدن به لقای الهی هست رسیدند. ادامه مطلب >>>

کسی که مشکل جامعه را حضور شهدای مدافع حرم درکشورهای مجاور می دانند بداند که اگر امثال حاجی حتم لوها و ذورقی ها نباشند که از بچه خود بگذرند و به جنگ نروند آن ها باید الان به قوانینی چون کاپیتولاسیون احترام می گذاشتند.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی احمدی از فعالان فرهنگی شهرگرگان و دانشجوی ساکن مشهد مقدس در یادداشت خود نسبت به حوادث اخیر دانشگاه منابع طبیعی گرگان نوشت؛

هنگامی که چندروز پیش خبر برگزاری تریبون آزاد در دردانشگاه های گلستان را شنیدم بسیار خوش حال شدم که بنا برسخنان رهبری به آزاداندیشی دانشجویان اهمیت داده شده است.

هنگامی که ادامه صحبت را از یکی از دوستان متدین و انقلابی گرگان شنیدم به حالت بهت و تحیر فرو رفته بودم و وقتی این خبر توسط یکی از دانشجویان در دانشگاه درست در روز استقبال از خانواده های شهدا بین دانشجویان پیچید دیگر آبرویی برای سربلندکردن نداشتم. ادامه مطلب >>>

امام جمعه بندرترکمن گفت: بیان نظر عقاید دانشجویان در تریبون دانشگاه ها مانعی ندارد اما نباید به مقدسات اسلامی ما هتک حرمت شود و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، خطیب جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به آموخته های مهم از عاشورا گفت: استقامت تا آخرین نفس مهمترین تفکری بود که امام حسین(ع) در عاشورا به ما آموخت. لذا این تفکر همواره در جامعه ما وجود دارد.

حجت الاسلام محمد صالح منصوری با اشاره به مهمترین مساله ای که دشمن روی آن کار می کند، افزود: حذف درس شهادت مهمترین موضوعی است که دشمنان انقلاب در صدد ایجاد آن هستند تا با حذف این تفکر پایه های اسلام را سست سازند .

وی با اشاره به سالگرد شهادت حسین فهمیده نوجوان 13 ساله انقلابی در دفاع از اسلام و انقلاب، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی 550 هزار دانش آموز شرکت داشتند که دفاع از انقلاب را تکلیف خود دانسته و در جهاد با دشمن حضوری پررنگ از خود به جای گذاشتند. ادامه مطلب >>>

امام جمعه کلاله گفت: می طلبد علاوه برپیگیری مسئولین دانشگاه‌، شورای تامین استان نیز به قضیه هتاکی های صورت گرفته در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ورود کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های نماز جمعه روز گذشته کلاله اظهار کرد: امروز در برخی دانشگاه‌ها شهادت مدافعان حرم را زیر سوال می برند و مغرضین به دنبال فتنه هستند.

وی با اشاره به اینکه اگردر عراق و سوریه نبودیم، امروز باید در داخل کشور با داعشی ها می جنگیدیم، به اینکه شورای تامین استان به قضیه هتاکی های انجام شده در تریبون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ورود پیدا کند، تاکید کرد.

امام جمعه کلاله هشدار داد: این کشور صاحب دارد و مسئولین دانشگاهها دقت کنند و بدانند مردم ولایتمدار اجازه فتنه گری را نخواهند داد. ادامه مطلب >>>


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در واکنش به هتاکی های صورت گرفته در تریبون آزاد دانشگاه اعلام کرد: آیا هتاکی به مراجع عظام تقلید آزاد اندیشی است؟!

به گزارش خبرنگار«دانشجو سلام»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانیه ای در واکنش به هجمه به ارزش ها در تریبون انجمن اسلامی دانشگاه تاکید کرد: از رئیس دانشگاه انتطار میرود به عنوان مسئول کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید استان با خاطیان برخورد جدی نماید، در غیر این صورت جوانان مومن انقلابی از دیگر مجاری قانونی پیگیری می کنند. ادامه مطلب >>>


واکنش دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان به حواشی تریبون آزاد؛

عده‎ای دم از ولایت می‎زنند، ولی شاهد کوچکترین واکنشی از دفترشان نیستیم؟!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در واکنش به هجمه به ارزش ها در تریبون آزاد دانشگاه گرگان نوشت: دیدار برخی مسئولین با حاشیه سازان دانشگاه مذکور در هفته های اخیر دلیل سکوت این بزرگواران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از«دانشجو سلام»، یونس نظری ، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در یادداشت خود در واکنش به بی حرمتی به ارزش ها در تریبون انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: عده ای در فتنه 88 که نانجیبان درحال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند سکوت کرده اند چه رسد به هتاکی به ارزش های های همان نظام مقدس که آزاداندیشی هم نام نهادند.ادامه مطلب >>>


واکنش حجت‎الاسلام محمدزاده به هتاکی به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان؛

دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار در دین اسلام واجب است/ وجود عالمان و مجتهدان در زمان انقلاب باعث ایجاد جامعه اسلامی بود

مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاه گرگان گفت: در دین اسلام دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استکبار برهمکان لازم و واجب است واین مساله از قلل رفیع اخلاقی اجتماعی دین مبین اسلام است. و جوامع اسلامی با عمل به این اصل خودرا به اوج می رسانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد محمد زاده مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاه گرگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز نظام اسلامی به برکت مجاهدت و رهبری عالمان و اندیشمندان و مراجع عظیم الشان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی ره و رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در تارک جهان در حال درخشش است.

حجةالاسلام محمد زاده تصریح کرد: این تلالو بدلیل مقاومت و استقامت ایمانی مردم ایران اسلامی است، بی شک اگر مقاومت و ایستادگی مردم ما نبود هیچ گاه در رفاه و آرامش نمیتوانستیم زندگی کنیم. ادامه مطلب >>>

این واکنش ها ادامه دارد...

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار