مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : بهسازی و ایمن سازی باند شمالی (از سمت گرگان) بزرگراه گرگان- آزادشهر در شرق استان در حال انجام است.

بهسازی بزرگراه گرگان- آزادشهر

به گزارش گلستان 24، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : بهسازی و ایمن سازی باند شمالی (از سمت گرگان) بزرگراه گرگان- آزادشهر در شرق استان در حال انجام است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی بخش رستمی افزود: تاکنون 10 کیلومتر از بزرگراه (حدفاصل جنگل قرق و نوده ملک و داخل شهر جلین)، ترمیم و روکش آسفالت حفاظتی شد. همچنین، لکه گیری و آسفالت حدود 80 درصد از بزرگراه در همان فاصله به اتمام رسیده است.

 

به گفته وی، 24 کیلومتر روکش آسفالت و 20 هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت، جزو تعهدات سال جاری اداره کل برای افزایش ضریب ایمنی این محور بوده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، میزان اعتبار مصوب برای اجرای این دو عملیات را، 350 میلیارد ریال به انضمام قیر اعلام کرد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، هر دو عملیات تا پایان بهمن به پایان خواهد رسید.

 

 

رستمی اظهار کرد: بزرگراه گرگان- آزادشهر از محورهای شریانی و ترانزیتی استان است که حجم ترافیکی بالایی را در طول سال به خود اختصاص می‌دهد. لازم بود برای افزایش سطح ایمنی آن، اقدامات بهسازی و ایمن سازی مجدد صورت گیرد.

 

محور گرگان – آزادشهر با طول 75 کیلومتر بخشی از بزرگراه نوکنده - جنگل گلستان است.

 

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار