رئیس حوزه نظارت و کنترل پروژه‎های راهسازی گلستان گفت: از نظر اعتباری 170 میلیارد تومان در بزرگراه‎های گلستان هزینه شد و برای تکمیل پروژه‎های باقیمانده 110 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

170 میلیارد تومان در بزرگراه‎های گلستان هزینه شد

علی‎اصغر رفیعی‎نژاد گفت: 120 میلیارد تومان پروژه راهسازی در دست اقدام وجود دارد.

وی با بیان اینکه 5 هزار کیلومتر راه و 275 کیلومتر بزرگراه در گلستان وجود دارد، تصریح کرد: از نوکنده تا جنگل گلستان سه محور بزرگراه وجود دارد که محور نوکنده تا گرگان تکمیل شده است اما موازی با این محور کمربندی مشترک گرگان – کردکوی به طول 54 کیلومتر در حال انجام است که حدود 9 کیلومتر تعریض شده و نیاز به خط کشی، گاردریل و علائم دارد.

به گزارش گلستان 24، رئیس حوزه نظارت و کنترل پروژه‎های راهسازی گلستان ادامه داد: تهران موافقت کرده خروجی این کمربندی از امیرآباد به خروجی کمربندی گرگان متصل شود تا خدمات بهتری در این بخش صورت بگیرد.

رفیعی‎نژاد با بیان اینکه دو دوربرگردان در محور گرگان – آزادشهر آماده بهره‎برداری است، خاطرنشان کرد: پلیس این محور را بازدید کرده که نیاز به نصب علائم و گارد دارد که در صورت انجام اقدامات تکمیلی تا قبل از سال 1394 نومل و گناره به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بیان داشت: در محور آزادشهر تا جنگل گلستان سه پیمانکار مشغول فعالیت هستند که این پروژه با همکاری جهاد نصر در حال انجام است برای تکمیل این محور حدود 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر حمایت مالی صورت بگیرد تا قبل از سال جدید این محور به بهره‎برداری می‎رسد.

این مقام مسئول در خصوص محور بجنورد- بهشهر گفت: ظرفیت اعتباری این پروژه کم است، زیرسازی سه راه کلاله تا هشت کیلومتر به سمت خراسان شمالی به اتمام رسیده و ارزیابی کامل صورت گرفته است.

ارسال نظر

آخرین اخبار