حجت الاسلام ذوالنور:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به وزارت علوم گفتیم که در رابطه با هتاکی های تریبون آزاد دانشگاه گرگان تا چهارشنبه باید جواب قانع کننده ای به مجلس بدهد وگرنه موضوع را به صحن علنی مجلس می کشانیم .

دانشگاه برخورد نکند موضوع را به صحن علنی مجلس می کشانیم / از طریق معاون پارلمانی به وزیر اخطار داده شد/ استیضاح وزیر محتمل است

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص پیگیری توهین های تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان در مجلس گفت : به وزیر علوم از طریق معاون پارلمانی اخطار دادیم و با معاون فرهنگی وزارت علوم نیز صحبت کردم که وی خبر از تذکر به این تشکل خاطی داد اما گفتم تذکر کافی نیست .

ذوالنور

ذوالنور افزود: به وزارت گفتیم که تا چهارشنبه باید جواب قانع کننده ای به مجلس بدهند وگرنه موضوع را به صحن علنی مجلس می کشانیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس راه اندازی مجدد طرح استیضاح وزیر علوم را محتمل دانست و گفت: طرح استیضاح وزیر علوم در 8 محور جمع بندی شده و برخی بحث ها مانند اردوهای مختلط دانشجویی علیرغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای انجام نشدن آنها ، دارد برگزار می شود لذا ما به دنبال اصلاح این موضوعات هستیم و به هیچ وجه بحث غرض ورزی و مچ گیری مطرح نیست.

گفتنی است هفته گذشته تریبون آزادی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد که در آن برخی افراد دانشجونما به شدت به روحانیت و شهدای مدافع حرم جسارت و توهین کردند .

گفتنی است آیت الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی حوزه علمیه کشور ، آیت الله حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، آیت الله بطحایی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان ، آیت الله واعظ موسوی رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم ، حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام پناهیان مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از جمله شخصیتهای مطرح کشوری بودند که در قبال حادثه دانشگاه منابع طبیعی موضع گرفتند .

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله میرتقی حسینی گرگانی از علمای گرگانی مقیم قم ، حجت الاسلام احمدی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان و عضو ستاد تحول این شورا در کشور ، حجت الاسلام رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان ، حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله و ججت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز به این قضیه  واکنش نشان دادند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار