در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

نماینده تهران با افشاگری علیه معاون اول رئیس جمهور گفت: در روستای ییلاقی کوشک زر هشتگرد آقای جهانگیری ویلایی دارد که مسیر ویلایش آسفالت است اما فضای بین بلوک‌های مسکن هشتگرد آسفالت نیست.

افشاگری کوچک زاده از ویلای جهانگیری و وزرا

به گزارش گلستان24، مهدی کوچک زاده در جلسه علنی دیروز مجلس در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهانه های وزرات راه و شهرسازی در بحث نبود بودجه گفت: این استیضاح می‌خواهد منعکس کننده فریاد پابرهنگانی باشد که می‌گویند اگر برای آسفالت کردن فضای بین بلوک های سیمانی در هشتگرد بودجه نیست پس بودجه‌ها کجا هزینه می‌شود؟

وی در ادامه خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که در جلسه استیضاح حضور دارد، گفت: «آقای آخوندی! روزی به هشتگرد رفتم و مردم می‌گفتند فضای بین بلوک‌ها صدمتری است که به آقای آخوندی بگویید آنها را آسفالت کنید.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهرافزود: البته من در آنجا از شما دفاع کردم و به مردم گفتم بودجه نیست. که پس از بیان این جمله از طرف من یک نفر دست مرا گرفت که در همان نزدیکی هشتگرد به روستای ییلاقی کوشک زر برد و به من گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر تا ویلای آقای جهانگیری برای آسفالت کردن بودجه است اما برای ما مردم وجودجه وجود ندارد؟

کوچک زاده تصریح کرد: اگر بودجه نیست چرا برای آسفالت کردن مسیر ویلای فلان وزیر و فلان معاون رئیس‌جمهور در روستای ییلاقی‌شان تا دم روستا بودجه است؟

انتهای پیام/افکارنیوز

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    متاسفم

آخرین اخبار