جانشین کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت : نمایش رزمی (بازسازی قسمتی از عملیات بیت المقدس) از 17 آذر به مدت 5 الی 6 شب در شرق گرگان برگزار می شود.

نمایش رزمی عملیات بیت المقدس یک هفته در گرگان اجرا می شود / برگزاری مسابقه فرهنگی 200 هزار نفری در گلستان

 سرهنگ ابوطالب پسرکلو جانشین کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه با بیان اینکه تنها حدود یک ماه تا برگزاری این اقدام بزرگ زمان باقیست، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدایی کردن سال 1395 و جریان سازی فرهنگی می باشد.

به گزارش گلستان24، وی اصل اجلاسیه را عملیات بزرگ فرهنگی خواند و گفت: با توجه به اینکه نظام دائما در معرض تهدید قرار دارد می طلبد تا فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگی رزمنده محور است در جامعه گسترش پیدا کند و این فرهنگ می تواند جوانان را در مقابل استکبارستیزی و زورگویان تربیت کند .

جانشین کمیته فرهنگی اجلاسیه با بیان اینکه تا به امروز فضا سازی تنها در حوزه اطلاع رسانی بود، ابراز کرد: از امروز به بعد باید تمام کارها منطبق بر پیام رسانی باشد مبنی بر اینکه هر بنری که نصب می شود اصل بر محتوا باشد و اطلاع رسانی در حاشیه قرار بگیرد.

سرهنگ پسرکلو در بحث نمایش رزمی (بازسازی قسمتی از عملیات بیت المقدس) اذعان کرد: این رزمایش از 17 آذر به مدت 5 الی 6 شب در شرق گرگان برگزار می شود و تمام تلاش ما براین است تا به تناسب ظرفیت موجود عاشقان بحث های رزمی، نظامی از سرتاسر استان هر شب این نمایش را به نظاره بنشینند.

وی برگزاری یادواره 4 هزار شهید درتهران در تاریخ 25 آبان، تشکیل سقاخانه یا ایستگاه های صلواتی در 28 صفر در مشهد، مسابقه فرهنگی با ظرفیت 200 هزار نفر در سطح استان را از ویژه برنامه های قبل از روز اجلاسیه خواند.

جانشین کمیته فرهنگی اجلاسیه با اشاره به اینکه در روز اجلاسیه تنها بخش محدودی از افراد را در سالن خواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به محدودیت جا باید به خوبی فکر و تدبیر کرد تا اقدامی صورت گیرد که همه مردم از سرتاسر استان در هر بخشی که هستند برنامه روز اجلاسیه را به صورت زنده از شبکه استانی دنبال کنند.

سرهنگ پسرکلو با اشاره به بحث تکریم شهدا اظهار داشت: تا پایان هفته بسیج تمام خانواده معظم شهدا استان گلستان باید سرکشی شده باشند و هیچ خانواده شهیدی نباید از قلم بیوفتد.

وی گفت: 4 هزار پرچم متبرک شده به عتبات عالیات در 4 هزار نقطه استان بعدظهر پنجشنبه 18/9/95 در طی برنامه ای ویژه به صورت همزمان بر سر در منزل شهیدان نصب خواهد شد که این پرچم ها منقش به آرم اجلاسیه، بنیاد شهید و ستاد می باشد.

جانشین کمیته فرهنگی اجلاسیه با تاکید به بحث مستند سازی اذعان کرد:مستند سازی به ما کمک می کند تا فرهنگ زنده نگه داشتن یاد شهدا رقم بخورد لذا اگر این زحمات را ثبت و ضبط نکنیم قطعا دچار خسران خواهیم شد.

سرهنگ پسرکلو در ادامه خاطرنشان کرد: هر دایره موظف است تمام برنامه هایی که انجام می دهد را مستند کند تا هیچ اتفاق و رویدادی با این روش از بین نرود لذا آن چیزی که حقیقت کار شهداست باید به بهترین شکل انجام گیرد./

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار