روحانیون گلستانی : تکرار شود ساکت نمی نشینیم

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان ضمن صدور بیانیه ای هتاکی ها و بی حرمتی های اخیر به ساحت امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای مدافح حرم را محکوم کرد.

بیانیه سازمان بسیج طلاب گلستان در محکومیت توهین به امام (ره) و رهبری و شهدا در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24، بیانیه سازمان بسیج طلاب در محکومیت به توهین امام و رهبری و شهدا در استان به شرح زیر است :

بیانیه سازمان بسیج طلاب گلستان

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تقدس فی قرآن الحکیم:  الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

قرنهاست که ترویج اسلام مدیون و مرهون علمای بزرگ اسلامست و نزدیک به چهار دهه از عمر مبارک انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران میگذرد و این انقلاب به برکت علمای حوزه های علمیه که رأس همه آنان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و خون مطهر شهدا و حضور مردم با بصیرت و انقلابی بوجود آمد و استمرار و دوام پیدا کرده است .

این مقوله موجب خشم دشمنان خارجی و جیره خواران لیبرال و کاسه لیس آمریکا و انگلیس شده است, از اینرو چند سالیست که توهین و تخریب علیه این جایگاه مقدس شروع شده و متاسفانه حتی در فضاهای مقدسی چون دانشگاه ها را هم با کلام توهین آمیز به امام و رهبری و علما و شهدا متعفن کردند .

 متاسفانه شاهد سکوت برخی از مسولین نظام در سطح استان و کشور هستیم.

ما طلاب و روحانیون بسیجی استان گلستان ضمن محکوم کردن توهین به مقام شامخ مرجعیت و روحانیت بویژه امام عزیز و راحل مقام معظم رهبری و شهدا, اعلام میداریم و اقدامات مسولین و عواملی که عناصر خودفروخته غربگرا به استان ولایتمدار و شهیدپرور گلستان و دانشگاه های مقدس دعوت میکنند و در مقابل این اقدامات قبیح گستاخانه, سکوت میکنند را محکوم نموده و خواستار محاکمه این عوامل خیانکار و منافقگونه هستیم.

در این راستا اعلام میداریم اگر چنین رفتارهای در سطح استان تکرار گردد قطعا منتظر اقدام مسولین استان نمی نشینیم و خود اقدام انقلابی می نماییم.

والسلام علی من التبع الهدی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان

۲۳ آبان ۱۳۹۵

 

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار