تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در قعر جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد با قبول شکست در ثانیه های پایانی مقابل نیروی زمینی تهران همچنان انتهای جدولی باقی ماند.

لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان در خانه مقابل نیروی زمینی تهران باخت

به گزارش گلستان24، در این مسابقه که عصر روز دوشنبه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد شاگردان محمدمهدی ایزدپناه که امیدوار بودند با حمایت هواداران پرشور خود مقابل نیروی زمینی تهران پیروز شده و به روند شکست های متوالی خود پایان دهند، در فاصله 2 ثانیه مانده به پایان بازی پیروزی را با شکست عوض کردند.

گرگانی ها که خود را آماده کسب اولین پیروزی در لیگ امسال می کردند با پرتاب 3 امتیازی بازیکن حریف در ثانیه های آخر بازی را با نتیجه نزدیک 54 بر 53 واگذار کردند.

در این مسابقه؛ در نخستین کوارتر تیم شهرداری 18 بر 17 پیروز شد، در کوارتر دوم نیروی زمینی 30 بر 27 به برتری رسید و در کوارتر سوم نیز شهرداری 39 بر 36 پیش افتاد اما در پایان این دیدار را با نتیجه 54 بر 53 مغلوب شد.

چهار شکست متوالی تنها نماینده استان های شمالی در لیگ برتر کشور، شهرداری را میهمان رده آخر جدول لیگ برتر کرده و کار این تیم برای دور شدن از منطقه خطر را دشوارتر کرده است.

شهرداری گرگان در هفته پنجم این رقابت ها اول آذرماه به آبادان می رود تا با تیم بالای جدولی پالایش نفت دیدار کند.

به گزارش ایرنا گلستان از دیر باز یکی از استان های بسکتبال خیز کشور به شمار می رود اما در سال های اخیر از تعداد ملی پوشان این استان و به خصوص شهر گرگان در تیم ملی رده های سنی گوناگون کاسته شده است.

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار