مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از راه اندازی خطوط پروازی جدید در استان گلستان خبر داد و گفت: این خطوط پروازی در مسیر فرودگاه بین المللی گرگان به مقاصد اصفهان، کیش و رشت راه اندازی خواهد شد.

خط پروازی گرگان به مقاصد اصفهان، کیش و رشت به زودی راه اندازی می شود

به گزارش گلستان24، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در حاشیه بازدید نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های عمرانی این فرودگاه خبری در باب راه اندازی خطوط جدید در فرودگاه بین المللی گرگان به مقاصد اصفهان، کیش و رشت خبر داد.

بر اساس این گزارش، با راه اندازی این خطوط به خصوص خطوط اصفهان و کیش که تقاضای این دو خط پروازی در استان گلستان به مراتب بسیار بالا ارزیابی شده است، مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

با این حساب، بسیاری از مردم خواهان راه اندازی خطوط پروازی متعدد در این استان هستند اما امید است این امر با همکاری آژانس های هواپیمایی واقع در شهر ها و مرکز استان به تحقق بپیوندد.

به گزارش خبرنگار کاسب امین، با توجه به اینکه فرودگاه ساری در 100 کیلومتری استان گلستان واقع شده است و پرواز های متعددی به استانهای خوزستان، شیراز، بندرعباس، تهران، مشهد، عسلویه، کیش و سایر استانهای دیگر را برقرار میکنند، که بسیاری از مردم استان گلستان برای انجام امور پرواز های خود به استان مازندران سفر میکنند اما بهتر است مردم خود استان و آژانس های هواپیمایی، دست یاری را برای برقراری و ماندگاری این پرواز ها و راه اندازی خطوط پرواز های جدید در استان دراز نمایند و گامی موثر و تاثیر گذار برای توسعه استان برداشته شود.

با این حال، مردم استان خواهان چنین پروازهایی هستند و تبلیغات موثر در این زمینه می تواند، به این امر کمک نماید.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار