توافق سپاه با شهرداری گرگان برای نصب تلویزیون شهری، حدود یک سال گذشته در شورای شهر به تصویب رسید، این مصوبه در شورای ترافیکی استان که شهردار گرگان نیز عضو آن است تا کنون دستخوش تعویق شد، اما سرانجام در روزهای اخیر خبر رسید که نصب این تلویزیون در مقابل پارک شهر جانمایی شد.

تلویزیون شهری گرگان در پارک شهر جانمایی شد/ نصب تا پایان اجلاسیه 4000 شهید + تصاویر

حدود یک سالی می شود که سپاه گرگان به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی بویژه در آستانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان که به گفته بسیاری از مسئولین یک پروژه عظیم فرهنگی بشمار می رود، درخواست نصب یک تلویزیون شهری در یکی از نقاط پرتردد شهر کرده بود اما دلایلی این اقدام را به تعویق انداخت.

به گزارش گلستان24، سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان در نشستی خبری که به منظور هفته بسیج برگزار شده بود در پاسخ به پرسش خبرنگار «پاسرو» در همین خصوص گفته بود: بنای سپاه بر این است که تمامی اقدامات را از مسیر قانونی انجام دهد به همین خاطر بر اساس پروسه قانونی ابتدا برای اخذ مجوز تلویزیون شهری در تاریخ 12/10/94 از طریق شهرداری اقدام کردیم.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: باید دلایل این تعلل شورای ترافیک را جویا شد، اگر بحث امنیت شهروندان باشد این سوال پیش می آید که چگونه 20 تلویزیون دیگر خطری برای تهدید ندارند و تنها همین تلویزیون در این مدار قرار دارد؟! این سخن هم در حالی مطرح می شود که پلیس راهور بر بهانه تلفات تلویزیون شهری صحه نگذاشتند.

وی تأکید کرد: تلویزیون شهری در تمام دنیا نصب می شود نمی توان گفت که قوانین مترتب از آن فقط در گرگان معنا پیدا می کند! ما در این امر بدلیل طی مسیر قانونی صبوری می کنیم تا همه بدانند که بسیج پیش از هر چیز تابع قانون است.

گفتنی است توافق سپاه با شهرداری گرگان در تاریخ 3/11/94 قطعی شد و پس از آن به صحن علنی شورای شهر رسید و در تاریخ 11/12/94 نیز در صحن شورا به تصویب رسید و سپس به کمیته شورای ترافیک شهرستان فرستاده شد و در تاریخ 20/2/95 نیز در این کمیته مصوب شد.

پس از آن این مصوبه در شورای ترافیکی استان که شهردار گرگان نیز عضو آن است تا کنون دستخوش تعویق شد، اما سرانجام در روزهای اخیر خبر رسید که نصب این تلویزیون در مقابل پارک شهر (مقاب کیوسک های تلفن قدیم) جانمایی شد و گویا تا پایان اجلاسیه 4000 شهید نصب آن به اتمام می رسد.

TV1

TV2

TV3

TV4

TV5

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار