دکتر سید سعید مهاجر زاده در مصاحبه با گلستان24؛

دکتر سید سعید مهاجر زاده جراح و متخصص ارتوپدی در مصاحبه ای اختصاصی به سوالات خبرنگار گلستان24، پاسخ داد:

توصیه من به همه: ورزش کنید، لاغر شوید /  علت 90 درصد از دردهای مفاصل اضافه وزن است

دکتر سید سعید مهاجر زاده جراح و متخصص ارتوپدی در مصاحبه ای اختصاصی به سوالات خبرنگار گلستان24، پاسخ داد:

 

 مهاجر زاده ارتپدی4

پزشک موفق در رشته ارتوپدی و جراحی مفصل و استخوان ؛دکتر سید سعید مهاجر زاده حیدری _متخصص ارتوپدی و جراح مفاصل و استخوان، دارای بورد ناسیونال و چند مقاله علمی پزشکی و  مشکلات مادرزادی و انحراف زانو ، انگشتان دست و پا را درمان کرده است.

وی همچنین سابقه ی درمان شکستگی ها. بیماری های مادرزادی، تعویض مفصل لگن و زانو ، ارتروسکوپی زانو و شانه و  سایر بیماری های ارتوپدی را در کارنامه ی خود دارد.

 

 مهاجر زاده ارتپدی3

 

شنیده ام ویزیت شما گاهی رایگان است. چرا؟

 وقتی در مطب مریض میبینم هر کی پول نداشته باشه رو اگر بدانم و احساس کنم، به صورت رایگان ویزیت میکنم . ولی بطور رسمی 3 سال قبل از طرف بسیج جامعه پزشکی جهت ویزیت رایگان به بیمارستان صحرایی رفته ام . در تبریز، منطقه ی ورزقان نیز بوده ام .

 

از عمل های موفق خودتان برایمان بگویید.

من عمل های بسیار زیادی انجام داده ام، حال چند نمونه از عمل ها را شرح خواهم داد. مثلا تعویض مفصل لگن، ترمیم انحراف انگشتان پا به صورت مادرزادی، انحراف زانو، جراحی مشکل مادرزادی چسبیده بودن دو انگشت به یکدیگر.

چند مقاله علمی پژوهشی هم در زمان دانشجوی خود در دانشگاه دکترا داشته ام.

 

 

 مهاجر زاده ارتپدی2

 

یک خاطره برایمان تعریف کنید لطفا.

خاطره ای از همان بیمارستان صحرایی ورزقان تعریف می کنم.  در ورزقان یک بچه نوزاد رو اوردند با بیماری پای چنبری(کلاب فوت). که یک ناهنجاری مادرزادی هست و در آن پاهای بچه به داخل چرخیده است. درمانش هم در ابتدای کار با گچ گیری هست. برای اینکار باید از نوک انگشتان پای نوزاد تا کشاله ران گچ گرفته بشود. مجبور شدیم پوشک بچه رو باز کنیم. به محض اینکه پوشک رو باز کردیم پسر بچه ی نوزاد با شدت زیاد شروع کرد به ادرار کردن بطوری که لباس های من خیس و نجس شد.....!  مادر بچه سریع جلوشو با دستاش گرفت که روی من نریزه ولی کار از کار گذشته بود...!!!   و چقدر خندیدیم ...

 

 مهاجر زاده ارتپدی 1

 

چه توصیه ای برایمان دارید؟

مهترین توصیه ای که می توانم به بیماران بکنم پرهیز از درگیر شدن با زندگی صنعتی امروز هست. فعال ها کم شده و کارها پشت میز نشینی و مردم چاق شده اند. بطوریکه اکثر بیمارانی که به بنده مراجعه میکنند(بیش از 90 % بیماران بنده ) از درد زانو و کمر درد رنج می برند که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم مربوط به افزایش وزن و فعالیت کم این بیماران هست. پس: ورزش کنیم.....لاغرتر بشویم.

 

متشکرم. گلستان برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

 

تهیه مصاحبه : محمد مهدیان

 

ارسال نظر

  • محمد
    0

    دکتری خوش برخوردودوست داشتنی وکاردرست...خداخیرش بده ...من مشکل شانه داشتم وازش خیلی رضایت دارم

آخرین اخبار