نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان عنوان کرد:

حجت الاسلام رعایتی در کنگره شهدای طلاب و روحانی گلستان گفت: تقدیم73شهید گلستانی به اسلام و انقلاب نشانگر بزرگترین وحدت است

تقدیم73شهید گلستانی به اسلام و انقلاب نشانگر بزرگترین وحدت است/ ایجاد کتاب دیجیتال با قلم نوری از اطلاعات شهدای روحانی/تهیه تکمیل 73 بانک شهید روحانی استان

به گزارش گلستان24، َحجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان صبح امروز در کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان گلستان اظهار داشت: استان گلستان 73 شهید روحانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام ناب کرده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 5 شهید اهل تسنن هستند و یکی از علما دیگر در حادثه منا به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: از سال 1389 کنگره شهدا برای روحانیون تشکیل شد که راه‌اندازی بانک اطلاعاتی شهدای روحانی، چاپ 6 عنوان کتاب درباره نقش روحانیت در دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدای روحانی، بخشی از اقدامات انجام شده در این مدت است.

رعایتی ادامه داد: 68  شهید روحانی اهل تشییع داریم که یکی از آنها در دفاع از حرم آل البیت (ع) در عراق و 2 شهید از این تعداد شهدای ترور بودند و همچنین یکی از شهدای روحانی از شهدای قیام مردم گرگان در واقعه 5 آذر هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستانگفت: در نخستین مراسم کنگره شهدای روحانی استان که برای نخستین‌بار در حال انجام است، در کنار اعطای هدیه کتاب‌های به چاپ رسیده، کتاب الکترونیک نیز تقدیم خانواده شهدا می‌شود که اگر با قلم الکترونیک بر روی عکس شهید اشاره شود، تمامی مطالب، عکس، فیلم و صوت مربوط به شهید اجرا می‌شود.

رعایتی ادامه داد: خوشبختانه اخیراً هم یک افتخار بسیار بزرگی نصیب حوزه علمیه استان شده است، حوزه علمیه منتظریه گنبد کاووس میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می باشد، که میتواند زمینه ای باشد برای ایجاد یک فضای معطر و روحانی برای طلاب در حال تحصیل.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار