مدافع لایحه 500 میلیونی مصلی دست خالی به فرمانداری بازگشت

جلسه علنی شورای شهر گرگان که عصر شنبه ها برگزار می شود امروز هم به دلیل برخی مسائل دچار تشنج و درگیری لفظی شد و نهایتا به این بهانه جلسه امروز هم لغو شد.

تشنج در جلسه شورای شهر گرگان / مدیریت شهری گرگان در کما +تصاویر

 به گزارش گلستان24، علت لغو جلسه امروز هم اعتراض 5 عضو شورای شهر گرگان که به حامیان شهردار معروفند عنوان شده است .

این افراد ابتدا در اتاق ناصر گرزین جمع می شوند البته بجز ربیعی که در صحنه حضور نداشت و از رفتن به صحن علنی در طبقه مافوق خودداری می کنند .

در ادامه در پی دعوت یک گروه تلگرامی برخی حامیان شهردار به مقابل شورای شهر گرگان آمده و در مقام دفاع از شهردار شعارهای زشتی علیه اعضای شورا سر می دهند .

زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان نیز بعد از چند دقیقه صحبت جلسه را لغو کرد و در ادامه برخی حاضران و خبرنگاران به اتاق گرزین رفتند و برخی نیز با سایر اعضای شورا بطور مجزا صحبت می کردند .

حدود ساعت 6 بود که شهردار صادقلو از اتاق گرزین بیرون آمده و همگی صحن شورا را ترک کردند و با متفرق شدن جمعیت و تعطیل شدن جلسه شورا، جمعیت حاضر دنبال کار خود رفتند .

امروز هم گفته می شود استاندار گلستان و نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا با رحمانی فضلی وزیر کشور در تهران دیداری داشته اند تا ضمانت بقای صادقلو شهردار را بگیرند .

همچنین عنوان شد دشتیان معاون فرماندار گرگان هم برای دفاع از لایحه 500 میلونی کمک شهرداری به مصلی و ادای دین به جریان اصلاح طلب به صحن شورا آمده بود که ناکام به فرمانداری باز گشت .

20160716 175910

20160716 180132

20160716 180138

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار