مساجد دیگر گرگان را دریابید

بعد از حاشیه های بسیار شورای شهر گرگان مصوبه جنجالی کمک 5 میلیارد ریالی به مصلی گرگان را تصویب کرد در حالیکه این امر با مخالفت و اعتراض مردم گرگان روبرو شد.

مصوبه جنجالی کمک 5 میلیاردی به مصلی گرگان تصویب شد

دویست و نود و دومین جلسه شورای شهر گرگان با حاشیه هایی همراه بود .

به گزارش گلستان24، علیرغم اینکه هفته گذشته انتقادات زیادی از سوی اعضای شورای شهر گرگان و مردم شهر گرگان نسبت به مصوبه کمک 5 میلیارد ریالی به مصلی گرگان شده بود اما طبق پیش بینی ها این مصوبه عصر امروز شنبه دوم مرداد ماه به تصویب اعضای شورای شهر گرگان رسید .

هفته گذشته علیرضا پزشکپور سخنگوی شورا گفته بود که تا کی قرار است به مصلی کمک شود و در ادامه صفرعلی پایین محلی نایب رئیس شورا هم اعلام کرده بود تا بحال دوبار هر سری 300 میلیون تومان به مصلی کمک شده بود اما 4 خط گزارش کار و هزینه کرد به ما ندادند .

در عین حال سید محمد قدس مفیدی رئیس کمیسیون اداری مالی شورا رسیدگی به سایر مساجد شهر گرگان از جمله ساخت مسجد برای سروش جنگل را خواستار شد و ناصر گرزین نیز از وجود چنین مصوبه ای ابراز بی اطلاعی کرده بود.

اما پیش بینی ها حاکی از آن بود که هیچکدام از اعضای شورای شهر گرگان علیرغم مخالفت باطنی و عدم رضایت قلبی توانایی رای ندادن به این مصوبه را ندارند و این مصوبه حتما تصویب خواهد شد چرا که این پول قرار بود به مصلی که تحت مدیریت برخی شخصیتهای خاص استانی است برود .

در جلسه امروز شورای شهر گرگان در حالیکه این مصوبه تصویب شد که برخی شهروندان در جلسه با آن مخالفت کردند و خواستار توجه بیشتر به مساجد سایر نقاط شهر گرگان شدند .

ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان در جواب این سوالات گفت : این پول متعلق به معاونت عمرانی استانداری است که از کانال شهرداری گرگان به مصلی اختصاص یافته است .

هفته گذشته بود که یکی از سایتهای محلی این مبلغ کلان را علیرغم وجود تمامی امکانات و تجهیزات در مصلی ، مربوط به برخی فعالیتهای تبلیغاتی انتخاباتی اخیر دانست که این موارد جای بررسی بیشتری دارد .

یک کارشناس امور شهری اذعان کرد: بهتر است در خصوص اینگونه مبالغ کلان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی دقت بیشتری داشته باشند و به مردم گزارش هزینه کرد بدهند تا شبهه ای بوجود نیاید .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار