زیر سایه بی توجهی مسئولان؛

متاسفانه این بیمارستان بر اثر همین بی توجهی با گذشت بیش از 5 سال همچنان در همان مراحل اولیه ساخت با 15 درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده است.

خواب عمیق پروژه بیمارستان 320 تختخوابی گرگان / 15درصد پیشرفت بعد از 5 سال

به گزارش گلستان24، در تیرماه سال 1390 کلنگ احداث بیمارستان 320 تختخوابی گرگان واقع در ابتدای جنگل شصتکلاته با نام آیت ا... طاهری توسط وزیر وقت راه و شهرسازی و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی به زمین زده شد. این طرح مهم درمانی با زیربنای بیش از 30 هزار مترمربع در 12 طبقه و بعنوان یک مرکز مجهز آموزشی و پزشکی جنرال قرار بود توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ظرف مدت 4 سال آماده و مورد بهره برداری قرار بگیرد اما تا به امروز نه تنها این بیمارستان هنوز به مردم گرگان تحویل داده نشده است، بلکه روند ساخت آن نیز با توقف و رکود روبروست و ظاهرا قرار نیست به این زودی ها تصمیمی برای ادامه ساخت آن گرفته شود.

متاسفانه این بیمارستان بر اثر همین بی توجهی با گذشت بیش از 5 سال همچنان در همان مراحل اولیه ساخت با 15 درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده است. البته ناگفته نماند در مراکز استان هایی چون ایلام و بجنورد که تقریبا همزمان با گرگان چنین طرح هایی را آغاز کردند مشاهده می کنیم که از رشد فیزیکی بسیار خوب و قابل قبولی برخوردارند بطوری که پروژه های آنها در آستانه افتتاح قرار دارد.

 

پروژه بیمارستان 320 تختخوابی گرگان 2

 

فضاهای درمانی موجود در گرگان با توجه به جمعیت زیاد و موقعیت خاص این شهر به هیچ عنوان پاسخگوی حجم سنگین بیماران نیست و نداشتن فضای مناسب و کافی در گرگان با توجه به ازدحام بیش از حد مراجعه کنندگان به یکی از مشکلات جدی استان تبدیل شده است. بنابراین لازم است بصورت ویژه تدبیری برای این امر اندیشیده شود. همچنین از نمایندگان محترم گرگان در مجلس شواری اسلامی ، معاونت محترم عمرانی و استاندار گلستان ، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان استانی تقاضا می کنیم مجدانه پیگیر این طرح مهم باشند و آن را در اولویت برنامه های عمرانی خود قرار دهند تا بزودی شاهد تحقق خواسته به حق مردم در زمینه بهداشت و درمان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار