رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از اخذ مجوز بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان گمیشان خبر داد.

مجوز بیمارستان 64 تختخوابی در گمیشان اخذ شد

به گزارش گلستان24، تقی ریاحی ظهر امروز در آئین افتتاح کلینیک تخصصی سیمین‎شهر که با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و رامین نورقلی‎پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به بهره‎برداری رسید، اظهار کرد: مجوز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان گمیشان اخذ شده است که پس از جانمایی مناسب باید نسبت به جذب منابع اعتباری آن اقدام کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان‎های گمیشان و مراوه‎تپه بیمارستان ندارند که ما در این زمینه شرمنده مردم هستیم، تلاش می‎شود تا ساخت مراکز جامع خدمات در بسیاری از شهرهای استان توسعه پیدا کند.

* طرح تحول سلامت گرفتاری‎های بخش بهداشت و درمان را مرتفع کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت بسیاری از گرفتاری‎های بخش بهداشت و درمان را مرتفع کرده است، ابراز کرد: در بسیاری از موارد غفلت‎هایی صورت گرفته و در مواردی نیز بضاعت کافی نداشتیم، با همت خیرین توانستیم کلینیک تخصصی در سیمین‎شهر را در کمترین زمان به بهره‎برداری برسانیم.

ریاحی از خیرین حوزه سلامت به عنوان ظرفیتی مهم یاد کرد و افزود: خیرین سلامت در شهرستان‎های گمیشان و بندرترکمن منشاء برکات خوبی شدند و بسیاری از پروژه‎ها با کمک خیرین انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه باید به نیازهای مردم پاسخ صحیح داده شود، ابراز کرد: قالب گرفتاری مردم خدمات سرپایی است و کمتر به خدمات بستری احتیاج دارند در چنین مواردی می‎توان متناسب با نیازهای سرپایی اقدامات موثری انجام داد.

* ارئه خدمات باید با حفظ کرامت مردم باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اجرای نظام ارجاع گفت: باید علاوه بر اینکه به خدمات مردم پاسخ دهیم کرامت آنها را نیز حفظ کنیم ارائه خدمات نظام ارجاع حرکت در این مسیر بوده است.

ریاحی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی در بین مردم گمیشان و بندرترکمن آموختنی است، افزود: وحدت، همدلی و همکاری مؤلفه‎های پیشرفت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد بیمارستان در گمیشان یکی از اولویت‎های نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: در شأن مردم گمیشان نیست که بیمارستان 32 تختخوابی داشته باشند که با پیگیری‎های انجام شده مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی اخذ شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار