نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در حضور رئیس مجلس:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: مردم وعده‌های دولت را وعده نظام می‌دانند و انتظار داریم هرچه زودتر این وعده‌ها در استان گلستان عملیاتی شود.

وعده‌های دولت در گلستان سریع‌تر عملیاتی شود/ هر چیزی که محیط زیست برای آشورآده بگوید حاضریم امضا کنیم

به گزارش گلستان24،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان گلستان که عصر امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر(ص) بر مسئله اخلاق تاکید بسیار زیادی داشت.

وی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که در زندگی بشر موضوع اخلاق جایگاه بسیار مهمی دارد و اگر اخلاق را از زندگی بشر بگیریم یک زندگی خشک و بی‌روح می‌شود و اخلاق باعث اتصال دل‌ها به یکدیگر می‌شود.

نورمفیدی

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: سهم درآمدی مردم استان گلستان از میانگین سهم درآمدی کشور بسیار پایین‌تر است که معنی بسیار زیادی دارد.

نباید هر کسی زورش بیشتر بود بتواند سهم بیشتری بگیرد

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: درصد بیکاری استان گلستان نسبت به کل کشور بیشتر است که حرف و انتظار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه به طور کلی باید نگاه عادلانه‌ای باشد.

وی اضافه کرد: نباید اینگونه باشد که هر کسی زورش بیشتر بود بتواند سهم بیشتری بگیرد و این خلاف آموزه‌های دینی ما است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: انتظار ما این است که در مجلس شورای اسلامی و دولت این موضوع به خوبی دیده شود و به طور قطع همینگونه است اما من از باب تذکر این نکته را تاکید کردم.

آیت‌الله نورمفیدی تشریح کرد: راجع به وعده‌های رئیس جمهور باید بگویم که این وعده‌ها از دید مردم وعده نظام است و انتظار مردم این است که این وعده‌ها با هماهنگی و همدلی و کمک‌هایی که مجلس می‌کند عملیاتی شود.

وی در خصوص جزیره آشوراده و پیشرفت این منطقه گفت: 15 سال است که اعتقاد دارم آشوراده می‌تواند کلید توسعه استان گلستان باشد.

هر چیزی که محیط زیست در خصوص جزیره آشورآده بگوید حاضریم امضا کنیم

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: از تمامی دولت‌ها این موضوع را درخواست کردیم و در این دولت هم به جایی رسید اما هنوز در یک دست‌اندازهایی افتاده و نمی‌دانم چه خبر است که اینگونه می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی در پایان ابراز کرد: هر چیزی که محیط زیست بگوید حاضریم امضا کنیم که رعایت شود و خلاف محیط زیستی انجام نشود و منطقه آشوراده به سرعت پیشرفت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار