مدیرکل اوقاف گلستان:

حجت الاسلام سهرابی گفت:اگر مردم و مسوولین عزیز؛مارادراحقاق حقوق موقوفات و احیای آنها کمک کنند قول میدهیم تحولاتی عظیم را در آینده ای نزدیک و افتخار استان در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه شاهد باشیم .

احقاق حقوق و احیای موقوفات با کمک مردم و مسئولین صورت می گیرد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در جلسه روسای ستادی و شهرستانی اوقاف استان گلستان اظهار کرد:اگر مردم و مسوولین عزیز؛مارادراحقاق حقوق موقوفات و احیای آنها کمک کنند قول میدهیم تحولاتی عظیم را در آینده ای نزدیک و افتخار استان در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه شاهد باشیم .

وی گفت:هیچ اقدامی زیبا تر از آن نیست که درآمد موقوفات خود را با نیات خیرات و مبرات به فقرا و نیازمندان برسانید تا ضمن اجرای نیت واقفین خیراندیش اعتماد از بین رفته به وقف و موقوفات را که در زمانهای سلاطین جور و ستم بوجود آمده بود را با اجرای امینانه نیات واقفین و اطلاع رسانی صحیح که به برکت نظام نقدس جمهوری اسلامی بوجود آمده است را مثل قبل از سلاطین جور بدست آوریم .

سهرابی تصریح کرد :انقلاب اسلامی ایران مردم خوب و دلسوزی دارد و اگر اثرات و برکات وقف و همچنین اقدام امینانه ی کارکنان اوقاف در احیای موقوفات و اجرای نیات را بدرستی ببینند مطمءنا وقفهای زیادی در راستای نیات روز جامعه خواهیم داشت و در جهت احقاق حقوق موقوفات ما را بیش از پیش یاری خواهند کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار