سازمان بسیج اساتید دانشگاه­های استان گلستان به مناسبت ایام الله 9 دی و محکوم نمودن فتنه 88 بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان گلستان به مناسبت یوم الله نهم دی

در متن این بیانیه آمده است :

 

به گزارش گلستان24، حضرت امام خامنه ای ((مدظله العالی)): حماسه مردم در 9 دی 88 بسیار فراتر از پیش بینی ها بود و ضد انقلاب را به کلی مأیوس کرد.

یوم الله نهم دی

چه شورانگیز و دشمن شکن بود حماسه­ی نهم دی ماه 1388 ، تحقیقاً وقتی مردم غیور ایران اسلامی پرچم شهیدان را بر دوش گرفته ، به خیابان ها آمدند و در حمایت از دین ، آزادگی و ولی زمان آتش فتنه را خاموش کردند موجبات رضایت ولی عصر (عج) فراهم شد. حماسه حضور میلیونی نهم دی ، نمایش قدرت نرم و تبلور سرمایه اجتماعی نظام بود. این روز به حق ، روز بصیرت و مصداق مثال زدنی بیداری و بصیرت ملی بود .

مردم در نهم دی نشان دادند که جایگاه ولایت فقیه فراتر از آن است که در اندیشه کوچک مغرضان و دشمنان او بگنجد و ولایت ولی ، ولایت عشق و محبت است . مردم در این روز زیباترین نوای عاشقانه را سرودند و نشان دادند که ولی فقیه ، امیر دلها و روح آنهاست.

اتفاقات 8 ماه فتنه گری و بخصوص عاشورای 1388 گرچه برای تمام عاشقان اهل بیت ((علیهم السلام)) بسیار دردناک بود اما پرده های دروغ و نقاب های نفاق و تزویر را از چهره تو در توی دشمنان برانداخت و توطئه های آنان را نقش بر آب نمود.

اما موج خشم امت عاشورایی ایران اسلامی که از اعماق قلوب پیروان مکتب حسینی فوران می کرد طوفانی عظیم به پا نمود و به حرکتی مقدس ، انقلابی و ملی بدل شد که بزرگترین راهپیمایی سه دهه اخیر را در دفاع از حریم ولایت و عشق به اهل بیت (ع) رقم زد.

حماسه بی نظیر ملت هشیار و با بصیرت ، در نهم دی ماه 1388 تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلماً به عنوان برگی زرین در کارنامه اش خواهد ماند.


بسیج اساتید دانشگاه های استان گلستان که به تعبیر امام خامنه ای عزیز که اساتید را فرماندهان جنگ نرم نام گذاری نموده اند ، ضمن بزرگداشت یوم‏ الله ۹ دی ۸۸ ، با آرمان‏های متعالی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق نموده و به مولا و مقتدای خود، حضرت امام خامنه ‏ای «دامت‏برکاته» ، معروض می‏ دارد ، تمام سعی و تلاش خود را برای تحول علمی و عملی در هر سنگری که صلاح بدانند ، به ‏خصوص سنگر علم و فناوری دانشگاه ، که همواره مورد تاکید معظم‏له بوده است ، به‏کار خواهند گرفت و به فتنه‏گران نیز اعلام می‏ کنند، با اقتدار و عزت ، در همه صحنه‏های انقلاب اسلامی حاضر بوده و از سنگرهای نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر علمی دانشگاه با بصیرت روزافزون و عمل صالح دفاع خواهند کرد.

اساتید دانشگاه های استان گلستان ، به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، علاج فتنه ‏ها را حضور مردم مسلمان در صحنه‏ های علمی و عملی انقلاب اسلامی ، همانند آنچه در ۹ دی سال ۸۸ اتفاق افتاد می‌دانند و برای این مهم تلاش خواهند کرد.

به همین مناسبت پیشاپیش عزم و اراده جهادی خود را در عرصه مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی به نمایش خواهند گذاشت و ضمن برگزاری گردهمایی بزرگ اساتید دانشگاه های استان که در هفته بصیرت و در روز 7 دی 95 در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با عنوان ؛ همایش" من انقلابیم " برگزار می گردد نیز در تجمع متمرکز هفته بصیرت  که در روز پنج شنبه 9 دی ماه 1395 واقع در مصلی وحدت گرگان برگزار می گردد حضور  پرثمر و شایسته خواهند داشت.

»وَالسَّلامُ‏ عَلى‏ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى « 

" سازمان و کانون­های بسیج اساتید دانشگاه­های استان گلستان "

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار