سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان به مناسبت ایام الله 9 دی و محکوم نمودن فتنه 88 بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان به مناسبت یوم الله 9 دی

به گزارش گلستان24 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان ؛ در این بیانیه آمده است :

" 9 دیماه رودخانه خروشان و زلال انقلاب اسلامی بود که مردم سراسر ایران با حضور در میدان با ردیگر زنگار بی دینی و ضلالت را از پیکر جامعه اسلامی شستند و فریاد لبیک یا حسین(ع) سر دادند .

9 دی

حماسه 9 دی امتداد هشت ماه فتنه گری و آشوب طلبی دگراندیشانی بود که به خیال باطل خود پایان نظام اسلامی را آرزو می کردند و جنگ احزای بود علیه انقلاب اسلامی و نتیجه انتخابات  بهانه ای برای عقده گشایی و کینه ورزی های آنان بود.

پرواضح و مبرهن است که شعارهایی چون "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" و یا "مرگ بر اصل ولایت فقیه" و ... اعتراض به نتیجه انتخابات نیست و فتنه گران در واقع به آرمانهای انقلاب و حضرت امام یعنی دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، یمن و عراق و سوریه و اصل ولایت فقیه حمله ور شده اند.

اما حضور مردم همیشه در صحنه درس بزرگی به فتنه گرانی داد که در 6 دیماه و در روز عاشورا حرمت ارباب بی کفن را شکستند و با اهانت به ساحت معظم سید الشهدا قلب مردم مسلمان را جریحه دار کردند لذا با حضور در خیابانها، این تفاله های غرب زده را به حاشیه راندند .

مردم مسلمان و متدین استان گلستان و از جمله مردم انقلابی گرگان یک روز زودتر یعنی 8 دیماه به خیابانها ریختند و شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر سر دادند و این روز برگ زرینی شد در تاریخ پر افتخار مردم استان گلستان تا همواره در کنار ولایت بمانند .

بر خود لازم می دانیم ضمن محکوم نمودن اقدام فتنه گران در فتنه 88 و هشت ماه آشوب گری و حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، در راهپیمایی عظیم یوم الله 9 دی در سراسر استان شرکت کرده و با دعوت از عموم ملت مسلمان ، می خواهیم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر میثاق محکمتری با ولی امر مسلمین داشته باشند ."

و السلام علی من التبع الهدی

سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار