رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کار خود را با یک شعار که آن هم «احترام به دیگران» است آغاز می کنم.

شعار من «احترام به دیگران» است / خود را متعهد به پیشگیری از سرطان می دانم

به گزارش گلستان24 به نقل از پاسرو؛ عبدالرضا فاضل، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در مراسم معارفه خودش با اشاره به قدمت 25 ساله این دانشگاه گفت: بنده الفبای طبابت را در این دانشگاه آموختم و برای مدیریت آن تلاش خواهم کرد.

 عبدالرضا فاضل

وی افزود: استان گلستان با جمعیتی قریب به یک میلیون و 800هزار نفر از ظرفیت های بالایی برخوردار است که تهدیدا و فرصت های زیادی را فراروی ما قرار می دهد که می تواند هر کدام برای مدیریت منشا اثر باشد.

فاضل در ادامه به بیان برخی از برنامه های محوری مدیریتی خود پرداخت و گفت: آمار قابل توجهی از شیوع سرطان در استان به چشم می خورد که بر همین مبنا خود را متعهد به پیشگیری از سرطان می دانم و این از اولویت های مدیریت بنده است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شیوع بیماری های واگیر نظیر سل در استان خبر داد و رسیدگی به این امر را از اولیت های بعدی برنامه های مدیریتی خود خواند.

وی همچنین نیرو محرکه دانشگاه را بدنه آن ذکر کرد و افزود: بدنه دانشگاه بذون هیچ چشم داشتی چرخ دانشگاه را به حرکت درآوردند، نقطه قوت دیگر دانشگاه نیز دانشجویان آن هستند که در فرازهای گوناگون افتخار آفریدند.

فاضل با بیان اینکه تلاش خود را در جهت درمان با احترام و ایمن و آموزش و پژوهش کارآمد بکار خواهم بست، گفت: کار خود را با یک شعار که آن هم «احترام به دیگران» است آغاز می کنم.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: احترام به دیگران برگرفته از سنت ماست و تمرین می کنیم به همه حتی کسانی که به ما احترام نمی گذارند احترام بگذاریم.

فاضل متذکر شد: تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت اینجانب است و در این مسیر بر شعار خود پایبند می مانم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار