نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نماینده مردم غرب استان گلستان با بیان اینکه هدف عمده نمایندگان استان موفقیت گلستان است یکی از مهمترین اهرم‌های موفقیت توسعه استان را در حرکت صحیح و موثر مدیران دانست.

مهمترین اهرم موفقیت توسعه گلستان در حرکت موثر مدیران است

به گزارش گلستان24، رامین نورقلی‌پور پیش از ظهر امروز در آئین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: مجموعه نمایندگان استان با حساسیت زیاد کارهایی که در دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود را رصد می‌کنند، یکی از مهمترین اهرم‌های موفقیت توسعه استان حرکت صحیح و موثر مدیران استان است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان با تمام توان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی استان است، تصریح کرد: دیدگاه مجموعه ما این است که بتوانیم به صورت واحد در خدمت منافع استان، منافع حوزه‌های انتخابیه و منطقه باشیم، موفقیت در کارها در حوزه انتخابیه در گرو موفقیت دستگاه استانی می‌دانیم.

* آموزش، سلامت و روان یکی از پرچالش‌ترین عرصه‌ها است

نماینده مردم غرب استان گلستان افزود: قطعا دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه بزرگ یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های آموزشی و اجرایی استان است.

نورقلی‌پور افزود: حدود 14 هزار نفر زیرپوشش پرسنل از موثرترین و پرچالش‌ترین دستگاه‌های استان هستند.

وی از ریاحی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان در مدت مدیریتش به دلیل اقدامات خوبی که به سرانجام رسید قدردانی کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان یک مجموعه آموزشی و خدماتی با یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم روبرو است، آموزش، سلامت و روان یکی از پرچالش‌ترین عرصه‌ها است.

*حوزه سلامت در گلستان نیازمند خدمات بزرگ است

نماینده مردم غرب استان گلستان گفت: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان شخصی توانمند و بسیار باهوش هستند که جا دارد از طرف مجمع نمایندگان استان از ایشان تشکر کنم.

نورقلی‌پور گفت: تغییراتی که در رنکینک استان صورت گرفت مرهون تلاش‌های ریاحی و مجموعه همکارانشان است.

با اشاره به حضور فاضل بر مسند مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: امروز شاهد مدیریت دیگری هستیم عبدالرضا فاضل یک پزشک حاذق است که امیدواریم در آینده خدمات بزرگی از ایشان را در استان شاهد باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار