سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان به مناسبت ایام الله 9 دی و محکوم نمودن فتنه 88 بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان به مناسبت یوم الله نهم دی

بسمه تعالی

"حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست، این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود." (امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی)

به گزارش گلستان24، تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفتهای هسته ای و تقدیم شهدای مدافع حرم و حریم ولایت از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند.

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی

هفت سال پیش در چنین ایامی، با حضور میلیونی مردم در خیابان های سراسر کشور، فتنه ای که اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف گرفته بود خنثی شد و نظام اسلامی، اقتدار و امنیت متکی بر حضور مردم را یکبار دیگر به رخ جهانیان کشید. فتنه ای که فتنه گران آن، علیه جمهوریت و علیه ملت ایران قیام کردند و لکه سیاهی را در کارنامه خود و در تاریخ به ثبت رساندند.

وقایع پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری، درحقیقت جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی‌ ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد، هدف گرفته بود. فتنه ای که به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت و در رأس آن ولایت فقیه بود. این بار نیز همچون گذشته توطئه دشمنان، با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

9 دی، بر خلاف برنامه فتنه‌گران، حیات انقلاب اسلامی را تضمین و انوار بصیرت را به افق آینده منتشر کرد. آری، در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش فرا می دهند که می فرمود: "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد."

بزرگداشت حماسه 9 دی ، فرصت خوبی است که نوجوانان و جوانان ایرانی با منافقان و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی و اهداف پلید آنان آشنا شده و آمادگی‌ها برای مقابله با جریان نفاق و خصم مضاعف شود.

ما بسیجیان عرصه سلامت ضمن اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت اعلام میداریم: در این مسیر ثابت قدم و با صلابت حرکت نموده و همچون گذشته همپای سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و با بصیرت در راستای اهداف متعالی انقلاب گام برخواهیم داشت.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار