مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری گلستان:

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندسازی بانوان از 16 الی 20 بهمن‌ماه جاری در شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه توانمندسازی بانوان به مدت 5 روز در گرگان

به گزارش گلستان24، کلثوم غفاری ظهر امروز در دومین جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه توانمندسازی بانوان از 16 الی 20 بهمن ماه جاری در سوله جنب تالار فخرالدین اسد گرگانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندسازی بانوان عصرها دایر می‎شود، تصریح کرد: نمایشگاه توانمندسازی بانوان از ساعت 15 الی 20 دایر است و افتتاحیه این نمایشگاه در 16 بهمن ماه جاری ساعت 13 برگزار می شود.

غفاری با بیان اینکه نظارت بر اجرای غرفه و وسایل مورد نیاز بر عهده دستگاه‌ها خواهد بود، اذعان کرد: دکوربندی زیبا و درخور شان هر دستگاهی بر عهده همان دستگاه است و باید تولیدات و خدماتی که ارایه می‌شود ترجیحا بومی و دست ساز استان باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه تولیدات در نمایشگاه توانمندسازی بانوان باید ملی باشد، ابراز کرد: تولیدات باید ملی باشد و باید توانمندی‌ها بومی و دست ساز استان باشد.

* 34 غرفه در نمایشگاه توانمندسازی بانوان دایر است

وی بیان داشت: مشاورین از غرفه های نمایشگاه توانمندسازی بانوان بازدید کنند و به مخاطبین و جامعه هدف اطلاع رسانی کنند تا از غرفه‌ها و نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری گلستان اظهار کرد: همکاری تمامی دستگاه‌های در تامین نیروی انسانی لازم می‌تواند به بالابردن سطح خدمات‌دهی در این نمایشگاه و رضایتمندی مردم و دستگاه‌ها از برگزاری این برنامه موثر خواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: تعداد 34 غرفه در نمایشگاه توانمندسازی بانوان دایر است و به هر دستگاه حداقل یک غرفه داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار