دادستان مرکز استان گلستان:

دادستان مرکز استان گلستان گفت: زنده نگه داشتن 9 دی همانند زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر حائز اهمیت است.

زنده نگه داشتن 9 دی همانند ایام‌الله دهه فجر حائز اهمیت است

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام سید مصطفی حقی ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت ویژه بانوان در امتداد یوم الله 9 دی که در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن 9 دی همانند زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه چشم طمع شرق و غرب به ذخایر عظیم نفتی ایران دوخته شده بود، تصریح کرد: کشور ایران به عنوان یک منطقه استراتژیک همیشه مورد طمع دشمنان بوده است.

*پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت کشور ایران است

حقی در خصوص پروژه نفوذ، ابراز کرد: کشور ایران چند سالی است که با موضوع نفوذ دست و پنجه نرم می‌کند که ولایی و شیعه بودن ملت ایران سبب شده است تا از کشورهای دیگر متمایز شود و غربی ها با کشورهای دیگری که دارای ذخایر نفتی هستند ولی از نعمت ولایت بی‌بهره‌اند، مشکلی ندارند.

دادستان مرکز استان گلستان بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس هنگامی که دنیا در مقابل ایران ایستاده بود ولی موفق شدیم به پیروزی دست یابیم که دلیل آن پیروی از ولایت فقیه بود و این پیروزی که در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

وی در خصوص ادعای تقلب آرا در فتنه 88 که توسط سران فتنه ایجاد شده بود، اذعان کرد: در سال 1388 وقتی سران فتنه ادعای تقلب در شمارش آرا کردند و رئیس شورای نگهبان دستور داد تا به صورت رندوم 15 درصد از صندوق‌های آرا شمارش شود و اگر نتیجه تفاوت کرد تمامی صندوق‌ها مجددا شمارش شوند ولی فتنه‌گران اعتراض کردند و گفتند انتخابات باید دوباره تکرار شود.

* در فتنه 88 موضوع بر سر انتخابات نبود بلکه اصل نظام را مورد هجمه قرار داده بودند

حقی بیان داشت: در حادثه فتنه 88 موضوع بر سر انتخابات نبود بلکه اصل نظام را مورد هجمه قرار داده بودند و فتنه بزرگی را به راه انداختند که اگر مهار نمی‌شد کشور از دست رفته بود.

دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به اینکه نظام انقلاب اسلامی به من و شما به امانت گذاشته شده است، اذعان کرد: همه ما باید در حفظ این نظام کوشا باشیم.

وی درخصوص ضرورت امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شما بانوان فرهیخته و موثر جامعه هستید و باید امر به معروف و نهی از منکر کنید.

* شبکه‌های مجازی هدیه منحوس غرب است

حقی با اشاره به اینکه شبکه‌های مجازی هدیه منحوس غرب است، یادآور شد: والدین باید حواسشان به فرزندانشان باشد و نباید بگذارند که فرندانشان در فضای مجازی غرق شوند.

دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه در تجمع بزرگ 9 دی شرکت خواهم کرد، افزود: همه باید در تجمع بزرگ 9 دی شرکت کنند زیرا زنده نگه داشتن 9 دی همانند زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر حائز اهمیت است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار