رئیس شورای شهر گرگان مطرح کرد

رئیس شورای شهر گرگان گفت: غیبت برخی اعضا و تعطیلی پیاپی صحن علنی شورا باعث شده ۳۸ دستور جلسه شورای شهر گرگان که همه آن ها کارهای مردمی است، معطل بماند.

بی توجهی به ۳۸ دستور جلسه با غیبت اعضای شورای شهر گرگان

۳۳۶ جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که قراربود با نطق پیش از دستور مهران فدوی آغاز شود باز هم با حاضر نشدن ۶ نفر از اعضا شورای شهر گرگان که عنوان حامیان شهردار را یدک می کشند، تشکیل نشد.

سید محمد قدس مفیدی

به گزارش گلستان24، رئیس شورا در این جلسه بابیان اینکه ۳۸ دستور کار مردم شریف گرگان به دلیل حاضر نشدن آقایان و دوستان بلاتکلیف مانده است تاکید کرد که قانون به صراحت تعیین دستور کار جلسه علنی شورای شهر گرگان را بر عهده هیات رییسه گذاشته است و اعضا نمی توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند.

این دومین جلسه علنی پیاپی شورای شهر گرگان است که توسط ۶ نفر از اعضا به دلیل دستور کاردوم باموضوع بحث و بررسی در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری گرگان تحریم شده و تشکیل نمی شود.

اعضای غایب می گویند تا زمانی که صورت جلسه بحث و بررسی درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری گرگان از دستور کار خارج نشود در جلسات صحن علنی شورا که محلی برای بررسی درخواست های مردمی است، شرکت نمی کنند.

پیش از این هم تا کنون چندین بار اعضای شورای شهر با غیبت خود باعث تعطیلی صحن علنی شده اند.

فایزه عبداللهی، حسین ربیعی، ابراهیم جرجانی، علی اصغر یوسفی، صفرعلی پایین محلی و ناصر گرزین ۶ عضو شورای اسلامی شهر گرگان هستند که در جلسه شرکت نکردند.

 
منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار