نگرانی مدیران مسئول نشریات گلستان از نحوه توزیع اگهی ها

جنجال توزیع تیعیض آمیز آگهی ها در اداره ارشاد گلستان به دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان رسید .

معاون استاندار چراغعلی را مامور رسیدگی به توزیع اگهی ها در ارشاد کرد

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پاسخ به سوال مدیر مسئول یکی از هفته نامه های اصولگرای استان گلستان در خصوص تبعیض در واگذاری آگهی ها در ارشاد گلستان گفت : به هیچ وجه چنین چیزی را نمی پسندم و هیچکس حق ندارد به نشریه ای که علیه دولت انتقاد می کند آگهی ندهد و اصلا چنین مرامی در ما وجود ندارد .

به گزارش گلستان24، طهماسبی عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان را که در جلسه حاضر بود ، مسئول رسیدگی به این امر کرد تا صحت و سقم این ماجرا را بررسی و به دفتر معاونت اعلام کند .

گفتنی است بعد از روی کار آمدن دولت تدییر و امید ، احتمالا برخی ها در اداره ارشاد گلستان چندان تمایل ندارند آگهی ها را به برخی نشریات غیرهمسو بدهند.

ماههای گذشته بود که علی منصوری رضی مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر که جزو نشریات اصولگرا استان گلستان می باشد اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات مالی این هفته نامه دیگر منتشر نخواهد شد . البته این نشریه برای اینکه لغو مجوز نشود ماهانه یک بار چاپ می گردد.

همه می دانیم که علی منصوری رضی جزو پیشکسوتان و خیرالموجودین رسانه های استان و السابقون در زمینه دفاع از اندیشه های ولایت و جریان زلال انقلاب اسلامی است ، حال رواست که با او چنین برخوردی بشود .

از طرفی سید محمد مهدی حسینی مدیر مسئول هفته نامه پژواک سخن نیز گلایه هایی در این زمینه دارد و معتقد است از زمان خاتمی و احمدی نژاد و دولت روحانی وعده های زیادی داده شده که هیچکدام عملیاتی نگردیده است .

سید ابوالفضل فخار ( الکا )، علی دنکوب ( دیده بان شما ) و هانی حسام ( بهار گلستان ) و سیدی (  آهنگ ) نیز از جمله مدیران مسئول هفته نامه های اصولگرا هستند که بنا به دلایلی برخورد خوبی در زمینه واگذاری آگهی به آنها نمی شود و برخی مانند هفته نامه الکا که دیگر اصلا چاپ نشد .

بنظر می رسد اداره فرهنگ و ارشاد استان توانایی همسوکردن ادارات و نهادها برای واگذاری آگهی ها در یک سامانه متمرکز در ارشاد جهت توزیع یکسان آگهی ها در نشریات استان را ندارد و بایستی خود معاونت سیاسی امنیتی استانداری در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشد .

انتهای پیام /  

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار