در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ابتکار و خلاقیت معلم گالیکشی موجب تسریع آموزش و انتقال مطالب درسی به دانش آموزان شده است.

تزیین کلاس درس توسط آموزگار گالیکشی + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از نیلکوه، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ابتکار و خلاقیت معلم گالیکشی موجب تسریع آموزش و انتقال مطالب درسی به دانش آموزان پایه اول آموزشگاه زنده‌یاد سلیمانگلی روستای «قلی تپه» شده است.

معصومه وزیری مدیر آموزشگاه زنده‌یاد سلیمانگلی روستای قلی تپه در این خصوص گفت: به همت و تلاش معلم دلسوز پایه اول این آموزشگاه فضای کلاس درس به محیطی زیبا و جذاب برای دانش آموزان مبدل شده است.

وی افزود: «عباس فرامرزی» آموزگار پایه اول این آموزشگاه با همکاری دانش آموزان و با ذوق و سلیقه خاص و مثال‌زدنی توانست فضای کلاس درس را به طرز زیبایی با رنگ‌آمیزی و نقاشی مفاهیم دروس این پایه به فضای شادی‌بخش‌تر برای دانش آموزان مبدل کند.

وزیری تصریح کرد: این معلم دلسوز با هزینه شخصی اقدام به انجام این کارکرده و هدف از کار خود را تسریع آموزش و انتقال مطالب درسی به شیوه‌ای محسوس‌تر به دانش آموزان عنوان می‌کند.

لازم به ذکر است «عباس فرامرزی» 25 سال سابقه کاری دارد و هم‌اکنون مشغول تدریس در کلاس اول ابتدایی مدرسه زنده‌یاد سلیمانگلی روستای قلی تپه گالیکش است.

nilkooh2063 1

nilkooh2063 1

nilkooh2063 1

nilkooh2063 1

nilkooh2063 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار