برگزاری همایش همدلی و همزبانی در کردکوی؛

هم کلاسی های دهه 50 شهرستان کردکوی در همایش همدلی و همزبانی گرد هم جمع شدند.

هم کلاسی های دهه 50 شهرستان کردکوی، بعد از چهل سال گرد هم جمع شدند

به گزارش گلستان 24، عده ای از جوانان دهه 50 شهرستان کردکوی، همایشی با نام همدلی و همزبانی، در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار کردند.

همایش همدلی و همزبانی کردکوی

در این همایش هم شاگردی های دهه 50 گرد هم جمع شدند تا قاب های زیبایی از همدلی خلق کنند و چه زیبا بود لحظه دیدار دوستان و چه شوق انگیز  و غرور آفرین بود در آغوش کشیدن همکلاسی هایی که روزگاری پشت یک میز با یکدیگر، به زمزمه های محبت آمیز استاد گوش فرا می دادند.

زیباترین تصاویر این همایش، قرار گرفتن دانش آموزان دیروز در کنار معلمین خود بود. امروز این دانش آموزان پزشک، مدیر کل و مدیر فلان ادره بودند. معلم که دستانش می لرزید و چهره اش چروک شده بود، با عینک ته استکانی اش چهره زیبای این دانش آموزان را تماشا می کرد.

همایش همدلی و همزبانی کردکوی

در این همایش از برگزار کنندگان این آن در آستانه 12 اردیبهشت، تقدیر شد. همچنین امام جمعه شهرستان کردکوی، حاج آقا شاعری هم در این مراسم حضور داشت. وی معتقد بود چنین همایشی در کردکوی کم نظیر و بی نظیر است. جای چهره های مسئولین شهرستان از جمله مدیر اداره ارشاد در این همایش بسیار خالی بود.

حضور حجت الاسلام محمدی و آقای تقی زاده، از مسئولین سازمان حج و زیارت کشور در این مراسم، بر معنویت آن افزود.

برگزار کنندگان این همایش همچنین، اساسنامه یتیم خانه ای را مصوب کردند که این ابتکار آن ها در نوع خود بی نظیر بود. ادامه این کار، همت بلند مسئولین شهری را می طلبد.

سخنرانی، نمایش و سرود، از دیگر برنامه این همایش بود. در پایان همکلاسی های دهه 50، دور یک میز در رستوران، با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

همایش همدلی و همزبانی کردکوی

ارسال نظر

  • مریم
    0

    چه کار جالبی.
    امیدارم این برنامه ها بیشتر بشه.

آخرین اخبار