به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان از افتتاح 73 پروژه این سازمان با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اشتغالزایی200نفر با افتتاح 73 پروژه جهادکشاورزی در گلستان

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام قنبر معصومی‎فر صبح امروز طی نشستی با گروه خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به مناسبت دهه فجر 73 پروژه با اعتبار 34 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

وی شمار خانوارهای بهره‎مند از پروژه‎های جهاد کشاورزی را 5 هزار و 270 خانوار عنوان و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‎های زمینه اشتغالزایی مستقیم 203 نفر فراهم می‎شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به تفکیک پروژه‎های قابل افتتاح دهه فجر افزود: در بخش آب و خاک 44 پروژه، دام و طیور سه پروژه، باغبانی پنج پروژه، صنایع یک پروژه، منابع طبیعی 6 پروژه، امور عشایری سه پروژه و تعاون روستایی یک پروژه افتتاح می‎شود، شیلات و دامپزشکی نیز پروژه‎هایی برای افتتاح دارند.

معصومی‎فر با اشاره به فعالیت‎های کمیته روستایی و عشایری تصریح کرد: مراسم باشکوهی در 17 بهمن برای امور عشایری پیش‎بینی شده است جشن دهه فجر برای امور عشایری با حضور مسؤولان خراسان شمالی، مسؤولان وزارتخانه، کردها و ترکمن‎ها پیش‎بینی شده است.

پروژه‎های مهمی در گنبدکاووس افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد

وی با بیان اینکه پروژه‎های مهمی در گنبدکاووس افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد، ابراز کرد: بعد از افتتاح این پروژه‎ها در جشن عشایری شرکت می‎کنیم، امسال برنامه دهه فجر را در منطقه عشایری برگزار می‎کنیم.

مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: در روستاها برنامه‎های قرآنی نیز داریم این مسابقات در بخش حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن بود، قرائت و اذان نیز این مسابقات برگزار شده است.

معصومی‎فر با اشاره به اینکه مسابقه سراسری قرآن کریم برای پنج‎شنبه و جمعه در مشهد مقدس برگزار می‎شود، گفت: سه گروه که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مسابقات سراسری اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر روز گرامیداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در زمان طاغوت انقلاب اسلامی زیر سلطه استکبار جهانی بود و ما مجری امیال استکبار جهانی بودیم و اکنون عظمت انقلاب اسلامی ایران در دنیا اثبات شده است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار