پرواز گرگان به کیش راه اندازی شد

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در خصوص برنامه های جدید پروازی فرودگاه بین المللی گرگان، اخباری مسرت بخشی را به مردم استان گلستان هدیه کرد.

 پرواز اصفهان به گرگان از 12 دیماه کلید می خورد+برنامه پروازی

به گزارش گلستان24، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی کاسب امین در خصوص برنامه های پروازی فرودگاه گرگان گفت: پرواز گرگان به کیش و کیش به گرگان از روز جمعه 17 دی ماه رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص برنامه پروازی این خط جدید افزود: این پروازها در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته با "هواپیمایی کیش ایر" دائر خواهد شد.

"آذری" تصریح کرد: پرواز کیش به فرودگاه بین المللی گرگان در ساعت 19:45 دقیقه انجام خواهد شد و پرواز بالعکس آن نیز از گرگان به جزیره کیش، در ساعت 22:30 دقیقه انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص سوال مخاطبین این شبکه خبری در خصوص راه اندازی خط پرواز گرگان به اصفهان افزود: ان شا الله خط پروازی گرگان به اصفهان و بالعکس از روز یکشنبه 12 دی ماه توسط "شرکت هواپیمایی نفت" عملی خواهد شد.

وی افزود: این پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی مذکور انجام می شود.

"آذری" در پاسخ به این سوال که این خط پروازی در چه ساعت هایی، نسبت به ارائه خدمات به مردم گلستان خواهد پرداخت، تصریح کرد: پرواز اصفهان در ساعت 16 در فرودگاه گرگان به زمین خواهد نشست و در ساعت 16:45 دقیقه فرودگاه گرگان را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نرخ پرواز های مذکور گفت: نرخ پرواز های مذکور در روز های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین با یادآوری راه اندازی پرواز های جدید فرودگاه گرگان به مقاصد رشت، مشهد و تهران افزود: با پیگیریهای مستمر صورت گرفته و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی نفت، پروازهای تهران-گرگان-تهران در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 9:30 صبح از تهران به گرگان و ساعت 11:30 صبح از گرگان به تهران انجام خواهد شد.همچنین پروازهای رشت-گرگان-مشهد  و بالعکس در روزهای جمعه برطبق برنامه ساعت 9:30 صبح از رشت به گرگان ، 11:20 از گرگان به مشهد ، 13:10 از مشهد به گرگان و 15:10 از گرگان به رشت خواهد بود.

"آذری" در پایان خاطر نشان کرد: با برقراری این پروازها علاوه بر افزایش مقاصد پروازی و تعداد پروازهای هفتگی ، موجبات رضایتمندی مردم منطقه فراهم خواهد شد.

گفتنی است، با راه اندازی پروازهای جدید در فرودگاه گرگان، انقلابی بزرگ در امر راه اندازی خطوط پروازی در گلستان به وجود خواهد آمد و امید است مردم گلستان نیز از راه اندازی خطوط جدید پروازی، بهره لازم و استقبال خوب خود را به نمایش گذارند.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار