مدیر پایگاه علمی شهید مطهری خبر داد:

مدیر پایگاه علمی شهید مطهری گفت: مهمترین هدف بسیج علمی پژوهشی حمایت مالی از اختراعات و ایده های نوآورانه نخبگان می باشد.

ایجاد 5066بانک اطلاعاتی مورد نیاز صنعت توسط بسیج علمی،پژوهشی/ حمایت مالی از نخبگان استانی

به گزارش گلستان24، در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دست آوردهای علمی و قطعات الکترونیکی پایگاه علمی شهید مطهری همایشی با حضور نخبگان برتر استان با عنوان همایش نخبگان بسیج علمی پژوهشی استان گلستان برگزار شد که در این همایش نخبگانی همچون دکتر رضا تیرگر دارنده مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات سال 2015 آلمان به عنوان مهمان ویژه و سخنران حاضر بودند .     بر پایه این خبر، دکتر رضا تیرگر در این همایش برای نوجوانان از خاطرات در دیدار با رهبری و حضورشان در مسابقات جهانی گفت و نوجوانان را به تهذیب ،استفاده از تجربه بزرگان و انس قرآن به منظور موفقیت در مراحل زندگی تشویق کرد.

در ادامه مهندس محمد علی زرگر مدیر پایگاه علمی شهید مطهری اهداف بسیج علمی پژوهشی را حمایت مالی از اختراعات و ایده های نوآورانه،مشاوره تخصصی در زمینه پیشبرد طرح ها و ایده ها و خلاقیت ها،مشاوره در زمینه تجاری سازی و ثبت اختراعات،جذب نخبگان و معرفی به منظور تجلیل از نخبگان برتر استانی و برگزاری کلاس های مختلف علمی و کارگاهی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری کشور در راستای هدفمند نمودن طرح های پژوهشی، ابتکارات و اختراعات محققین گرامی بانک نیازمندیها را در جهت رفع نیاز های اساسی کشور و مسأله محور نمودن تحقیقات، ارائه نموده است.

وی گفت با بیان اینکه بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بانکی را که مشتمل بر ۵۰۶۶ نیاز صنعت در حوزه های مختلف می باشد ارائه نموده است افزود: محققین و مبتکرین عزیز می توانند با مراجعه به این فایل، بر اساس رشته و تخصص خود، یکی از طرح ها را انتخاب نمایند.

زرگر گفت: برای اطلاع از نیاز های هر رشته به صورت تخصصی می توانید به آدرس سایت  www.basijelmi.ir مراجعه نمایید.

وی اذعان داشت: بسیج علمی پژوهشی استان گلستان افتخار دارد تا با حمایت های مالی از نخبگان در قالب حمایت های نقدی ، کارگاهی و آزمایشگاهی پژوهشگران و نخبگان را برای نیل به اهدافشان یاری رساند .

زرگر مراحل گرفتن حمایت از بسیج علمی پژوهشی را به شرح ذیل عنوان کرد:

پر کردن فرم پروپوزال

داوری فرم ها

 بستن قرار داد با سازمان بسیج علمی

گرفتن 30% از بوجه مصوب در ابتدای بستن قرار داد

تحویل پایان نامه صحافی شده و اتمام کار و گرفتن 70% مابقی بوجه مصوب طرح

مهندس زرگر افزود: خدمات مشاوره ای بسیج علمی نیز شامل : مشاوره در زمینه تولید و تجاری سازی محصولات،مشاوره در زمینه ثبت اختراع،مشاوره در راستای کار آفرینی و اشتغال زایی و همچنین تیم سازی برای ایجاد گروه های عمی و اشتغال زایی را از اهداف بلند مدت پایگاه علمی بعد از شناسایی نخبگان و متخصصین می باشد.

پایگاه علمی شهید مطهری (2)پایگاه علمی شهید مطهری (3)

پایگاه علمی شهید مطهری (1)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار