مدیرکل ورزش وجوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی در استان گلستان ویژه رده سنی نوجوانان در گرگان آغاز شد.

جشنواره همگانی استعدادیابی در استان گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان24،​ بهمن طیبی شامگاه سه شنبه در مراسم آغاز جشنواره همگانی استعداد یابی در استان گلستان اظهار داشت: جشنواره همگانی استعدادیابی ویژه نوجوانان 8 تا 14 سال دختر و پسر تا 21 بهمن در سالن آزادی گرگان برگزار شد.

 استعدادیابی در استان گلستان

وی تصریح کرد: این جشنواره در 5 رشته تنیس‌روی‌میز، دوومیدانی، سوارکاری، کاراته و کبدی در گرگان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان درباره اهداف برگزاری این جشنواره استعدادیابی تاکید کرد: این جشنواره براساس وظایفی که فدراسیون برای ما در نظر گرفته است که رشته‌های ریشه‌دار خود را آمایش کنیم، در حال انجام است.

طیبی افزود: ما همه تلاش خود را برای حفظ ورزش‌های ریشه‌دار خود مانند کبدی، کشتی و سوارکاری انجام می‌دهیم و این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای کشف این استعدادها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنج شنبه 21 بهمن در گرگان  برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فستیوال بزرگ ورزش هم برای همه رده‎های سنی در گرگان در 30 رشته در روزهای 20 و 21 بهمن برگزار خواهد شد.

طیبی گفت: اجرای طرح استعدادیابی به علت لزوم شناسایی چهره‌های جدید متوقف نمی‌شود و امیدواریم در اجرای بلند مدت این طرح، شاهد تربیت نسلی جدید و افتخارآفرین در رشته‌های گوناگون ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: بی‌تردید تعامل و ارتباط بیشتر اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گلستان، شناسایی نوجوانان و جوانان ورزشکار را تسهیل کرده و آینده درخشانی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار