مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان پنجشنبه ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان ۳۱ تیر برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۱۰ رشته و در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تصمیم بر این شد تا مراسم اختتامیه این رویداد، صبح پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه و در آستانه هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در این مراسم کاپ‌های قهرمانی، تندیس و جوایز تیم‌های برتر مسابقات و همچنین سه شهرستان برتر در مجموع مدال‌ها اهدا خواهد شد.

طیبی با اشاره به برگزاری نخستین دوره المیپاد ورزشی استان گلستان، گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان ادامه‌دار خواهد بود و تمامی شهرستان‌های استان باید پیگیر حضور در دومین دوره این رقابت‌ها باشند.

وی ادامه داد: در گذشته ورزش شهرستان‌ها همواره مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، اما با برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان، شهرستان‌های استان متوجه ظرفیت و عملکرد هیئت‌های ورزشی خود شدند.

بر اساس این گزارش نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان با شرکت دوهزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رشته‌های تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی (پسران)، بسکتبال، کاراته، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، ژیمناستیک و تنیس روی میز از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام / مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار