قتلی در کمتر از 20 ثانیه

قاتل زن جوان 19 ساله گرگانی که آذرماه سال 1393 در چهار راه تابلو گرگان اقدام به قتل کرده بود، در یک قدمی اعدام قرار دارد و حکم اعدام وی به شعبه اجرای احکام ارسال شده است.

قاتل زن 19 ساله گرگانی در یک قدمی اعدام

به گزارش گلستان24، ​ساعت هشت و 35 دقیقه مورخ 18 آذرماه سال 1393 در حال که اهالی شهر گرگان در چهارراه تابلو گرگان در حال گذران زندگی بودند، ناگهان پسری جوان از یک خودرو پیاده و با یک فقره چاقو دختر جوانی را تعقیب کرد که پس از تعقیب و گریزی که کمتر از 20 ثانیه طول کشید، این مرد جوان، زن 19 ساله را در مقابل چشمان مردم با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.

قتل فایزه

وی که بلافاصله از محل متواری شد، توسط مردم و پلیس دستگیر شد اما دختر جوان که در خون می‌غلتید و بلافاصله تیم اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کرد، اما شدت جراحت باعث شد این زن جوان 19 ساله جان خود را از دست بدهد.

قاتل (پ . الف) که 23 سال سن دارد چهار سال قبل از زمان وقوع قتل با مقتول (ف . ج) ازدواج کرد و بر اساس اظهارات رئیس پلیس آگاهی گلستان در روز وقوع حادثه که در گزارش خبرگزاری فارس با عنوان قتل زن جوان 19 ساله در کمتر از 20 ثانیه آمده است، این دو فرد سه ماه قبل از روز حادثه در جلسه رسمی دادگاه از هم جدا شدند اما اختلافات آنها ادامه داشته است.

قاتل که در اظهارات نخست اظهار کرده بود نسبت به ارتباط (ف . ج) با فردی مشکوک بوده است، در روز حادثه وی را در خودروی فردی غریبه مشاهده کرده و نتوانسته خود را کنترل کند و اقدام به قتل همسر سابقش کرده است.

اما رئیس پلیس آگاهی گلستان در روز وقوع حادثه پس از انجام تحقیقات گوناگون در خصوص این پرونده اظهار کرد: با بررسی‎های تکمیلی در خصوص نحوه حادثه و با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‎های مداربسته محل وقوع حادثه و تحقیقات میدانی مأموران مشخص شد که اظهارات متهم کذب بوده و در خصوص نحوه حادثه بسیاری از زوایای موضوع برای مأموران مشخص شد.

پس از وقوع حادثه و با توجه به آنکه وقوع این قتل آن هم در ملاء عام تاثیر روانی بسیار زیادی را بر اذهان عمومی داشته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در آن زمان دستور رسیدگی فوری و خارج از نوبت این پرونده را صادر کرد و حال پس از گذشت 26 ماه از وقوع این قتل، حکم اعدام پویا 23 ساله که به جرم قتل فائزه 19 ساله پس از تائید در شعبه 24 دیوان عالی کشور منتهی به قطعیت رای و اجرا شده است.

در حال حاضر بر اساس اعلام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، حکم اعدام به اجرای احکام ارسال شده است که پس از تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم رای به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد و پویا 23 ساله در یک قدمی اعدام قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار