مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره دوم اسفندماه در گرگان شروع به کار می کند.

گلستان میزبان سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی می شود

 به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت گفت: سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی از تاریخ دوم اسفند در گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان24، وی افزود: نشست علمی «اکو فشن در طراحی پوشاک»، کارگاه آموزشی «کچه و نمد در پوشاک»، نشست علمی «بررسی حجاب و پوشش زنان در دوره صفوی» و کارگاه آموزشی «معرق‌کاری چرم» از برنامه‌های نخستین روز جشنواره مد و لباس است.

جشنواره مد و لباس اسلامی

حجت‌الاسلام فضیلت تصریح کرد: کارگاه آموزشی «کاربرد تکنیک‌های چاپ و لیزر در پوشاک»، نشست علمی «خلاقیت و کارآفرینی در طراحی پوشاک»، کارگاه آموزشی «خلاقیت هنر بومی در مد و جامعه امروزی»، کارگاه آموزشی «تکنیک‌های نوین استفاده از پوشش سر» و کارگاه آموزشی «کاربرد باتیک روی پارچه» از برنامه‌های دومین روز کارگاه آموزشی بوده که در حاشیه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین اختتامیه بخش رقابتی سومین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی گلستان، چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه مائده برپا خواهد شد.

فضیلت بابیان این نکته که سوم اسفندماه چهل و هفتمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی سراسر کشور در سالن نمایشگاهی دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه مائده برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه تا هشتم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان  گفت: تمامی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره رایگان و برای عموم آزاد است، همچنین به‌تمامی شرکت‌کنندگان نشست‌ها و کارگاه‌ها گواهی آموزشی معتبر ارائه می‌شود.

گفتنی است سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی گلستان و چهل و هفتمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی سراسر کشور از دوم تا چهارم اسفندماه در گلستان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار